Direktlänk till inlägg 25 december 2009

' 251209. ' Dagen efter julafton.

Av annah - 25 december 2009 00:35

Tänkte uppdatera lite fort nu :))
Efter vi hade ätit så såg vi på lite tv sen började vi öppna julklapparna. Jag fick; Fotoskrivare/vanligskrivare alltså ser ut som en vanlig skrivare men den är inriktat på foto om man säger så^^ sen fick jag en extern hårddisk med 500gb, badkulor x5 med olika lukter dvs cocos, vanilj, persika, blåbär, jordgubb, luktar as gott! Nagellack x2, Presentkort h&m 350kr och pengar så jag är nöjd :)) Sen fick jag ju stövlarna med lite högre klack i några inlägg nedanför som är helsvarta skulle egentligen fått dom i julklapp men fick dom tidigare så lite tidigare julklapp då :)) Så fick ett par skor med då ^^
men nu ska jag fortsätta dricka julmust, snart druckit en hel flaska själv, love! :D
Uppdaterar imorn då jag vaknat.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av annah - 17 januari 2010 19:53


  Kort ''skinn'' tröja över armarna - gina tricot.Tunika med dragkedja - h&m.Leggings - gina tricot.Stövlar - okänd, mamma som köpt åt mig.Detta blev gårdagens outfit (vet att tunikan va ganska kort där så innan ni påpekar de så ska ni veta att...

Av annah - 1 januari 2010 11:37

Sammanfattning år 2009 1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, gjorde en massa. 2. Höll du några av dina nyårslöften?  Tror inte jag hade några. 3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, bara bekanta. 4. Dog någon som s...

Av annah - 31 december 2009 14:05

jag brukar aldrig köra med nyårslöfte men iår ska jag ha ett och jag ska hålla det också! Mitt nyårslöte är att jag ska träna regelbundet och gå ner ca 5kg i vikt så jag slipper ha den där ångesten då jag har ätit, ingen säger att jag är fet men jag ...

Av annah - 27 december 2009 20:28


  Två ansiktsmasker från h&m, 19,50kr/stHårfärg från h&m, 139krTrosor från h&m, 59,50krBobby's Hårmousse från kicks, 69krHelloKitty strumpor från h&m, 99kr.Mötte upp jennifer i stan innan vi drog på stan och köpte detta :)) Dock skulle jag egentlig...

Av annah - 25 december 2009 21:23

Bjuder på två bilder om jag knäppte ikväll, eftersom jag inet har något att skriva så kan jag bjuda på dessa; Första bilden; Den blomman fick vi av sara innan jul, fast nu har den blommat ut, skit fin är den! :) Andra bilden; Mammas naglar som jag...

Ovido - Quiz & Flashcards