Alla inlägg under januari 2009

Av annah - 7 januari 2009 08:10






 Det är precis som det låter jag har ny blogg, följ gärna med där istället, nu slutar jag bloggar totalt här!


min nya blogg;

http://sundsvallsbruden.blogspot.com/

Av annah - 6 januari 2009 12:46











Från vänster;

Sjal by okänd affär 99kr.

Linne by ginatricot 129kr.

Randigt linne by okänd affär 99kr.

Spetslinne by ginatricot 129kr. Bolero från Zara 129kr. Oversize jeans by Zara 700kr nedsatt till 340kr.






Av annah - 6 januari 2009 12:37









Igår efter att jag hade bloggat så fixade jag lite på rummet samt tog ett lååång och varmt bad, verkligen skönt! Sen under kvällen så såg jag på film och hoppades på att min hemska hosta skulle försvinna vilket den vägrade så jag gick och la mig runt 12tiden. Vaknade flera gånger inatt av att jag nästan hostade upp mina lungor. Iallafall så vaknade jag imorse och hostan är ännu värre än igår, jag kan knappt prata utan att jag börjar hosta och om jag är tyst så hostar jag ändå, va äre för fel?!

Av annah - 5 januari 2009 22:49







 

 

 Det är precis som det låter jag har ny blogg, följ gärna med där men kommer fortsätta blogga här ett tag ändå!

http://sundsvallsbruden.blogspot.com/

Av annah - 5 januari 2009 18:35












  Hellow alla bloggläsare, nu vare ett tag sen jag skrev igen!
     I fredags bloggade jag senast och sen dess har jag inte riktigt haft så mycket tid eller ja, om sanningen
 ska fram så har jag inte haft tid alls att blogga. Eftersom jag har varit i göteborg för er som inte vet det redan. Det blir ett gaaanska långt inlägg det handlar typ om min tid i göteborg så om ni inte orkar läsa allt
så börja inte läsa lite.

       Lördag; Jag vaknade runt halv tio tiden av en hemsk hosta och väldigt hes röst så jag tänkte att de var lika bra att ta sig upp ur sängen och gå ner och se om någon var vaken eftersom jag va så täppt i näsan och inte kunde andas heller. Då jag kom ner så satt magnus, jenny, william & alvin där, :) Efter ett tag så kom även mimounah(stavning?) ner. Vi åt frukost och efter de hoppade jag in i duschen samt fixade mig och klädde på mig. Runt 11tiden så gick jenny,willaim och alvin till tåget för att ta de in till stan eftersom inte alla fick plats i bilen. Jag och magnus skjutsade hem mimounah(stavning?) Sa hejdå till henne och efter det så åkte jag och magnus in till stan, gick runt och kollade lite i göteborg. Sedan ringde jenny och sa att hon hade fått tagit bussen istället för tåget eftersom hon hade kollat fel på tiderna då tåget gick så vi mötte upp jenny,alvin, willaim och samt min morbror tommy, längesen man träffade honom! Iallafall så fick jag ett brev av honom och där i låg det 200kr, tack! Vi vandrade vidare på stan och jag inhandlade ett par jeans i oversize så dom inte sitter så tajt för just nu har jag ju bara tajta jeans så ska bli skönt med ett par jeans som är lite stora men inte allt för stora! Efter de så var klockan runt 13 tiden så då gick vi och fikade på ett fett mysigt café, jag tog en kopp varm chocklad och en macka, mums! Efter de gick vi på stan ett tag till, eller ja ett tag blev till flera timmar. Då inhandlade jag 3par linnen & en sjal. Efter de så var klockan runt 16tiden, så bestämde vi oss för att vi skulle äta ute, istället för hemma. Sagt och gjort så gick vi till någon resturang som låg inne i stan som hette picasso, fett gott, tummen upp! Sen efter att vi hade ätit så snackade vi lite och sedan gick vi till bilen runt halv 6tiden, vi sa hejdå till tommy eftersom han skulle ta bussen hem och vi åkte bilen. Påvägen hem så blev vi tvungen att stanna eftersom stackars lilla alvin kräktes ett flertal gånger. Sen då vi kom hem så tog jag med mig mina saker som jag hade köpt upp och la dom vid min väska. Sen lite senare på kvällen åt vi kladdkaka och grädde, mums! Sen satt jag mig vid datorn ett tag och fixade lite hade dock inge internet så kunde inte blogga. Men runt halv nio tiden så gick jag ner och såg på nån film som gick på tv, kollade på den med magnus den hette typ ''galen i kärlek'' eller galen i kärleken''. Den var ganska bra det hände saker hela tiden men den va väll inte sådär jätte bra men den duger! Den slutade runt 11tiden och då drog jag mig upp på övervångingen och slocknade i sängen.
            
                Jaså, du läser fortfarande? Så nyfiken på vad som hänt i mitt liv medan jag inte har bloggat? ;)


Imorse vaknade jag runt halv nio tiden, av att jag hade världens hosta, hes och hade feber också! Gick upp och slängde på mig lite mer kläder eftersom jag frös så mycket sen åt jag frukost med Jenny, Magnus, Alvin och William. Sen innan jag skulle åka till tåget med tommy så fick jag hundra kronor av jenny och magnus så jag kunde äta på tåget, tack!
        Då jag kom till stockholm gick jag till pressbyrån och köpte en macka och godis, mums mums! Blev tvungen att gå runt hela centralen nu för att hitta rätt så, var det inte förut eller jo de vare men det var inte lika jobbigt och förvirrande på nedvägen som det var på hemvägen nu för jag va tvungen att åka massa rulltrappor nu de behövde jag inte göra då. Sen hittade jag äntligen mitt tåg och jag fick vänta ett tag innan dom öppnade dörrarna men sen då dom väl öppnade så fick jag äntligen komma in i värmen, uppskattades verkligen! Har sett på en massa filmer också bl.a Felon & Graduation, ganska bra, såg nån annan film också som va nån skräck/action eller nåt, den va fett bra! kommer dock inte ihåg vad den heter men. Pappa mötte mig på tågstation också då jag kom med tåget till sundsvall, vi åkte in på donken så jag kunde få äta också eftersom jag knappt ätit nåt på hela tågresan, sen då jag kom hem så visade jag vad jag hade köpt i Göteborg :) Ikväll blire bara att ta det lugnt, vill att hostan, snoret och allt de där plus febern ska försvinna, fort! Ska sova tidigt ikväll också skulle jag tro. Är ganska så trött efter 7timmars tågresa, inget som är roligt kan jag säga! Nog för att de är roligt att åka tåg men fan inte 7 fucking timmar det räcker med typ 1?! Har precis snackat med min älskling, ska snacka vidare med erica nu.Men nu ska jag göra nåt annat.

' Peter, jag saknar dig något enormt och älskar dig över hela mitt hjärta! <3

Av annah - 3 januari 2009 17:11










Ojoj nu har jag inte bloggat på ett tag eller ja på en dag men ska berätta allt som hänt nu.



Fredag; Tog tåget till göteborg 05.08, sedan bytte jag tåg i stockholm och tog tåget vidare till göteborg väl framme i göteborg så mötte jag upp jenny och Mimounah på tågstationen efter dom mött mig där så drog vi och åt lunch på stan på ett stäle som heter pasta prego, vi tog buffé, fett gott! Efter de gick vi på stan och jag inhandlade två linnen på ginatricot. Sen snackade jag lite med min sötnos som var på fest. Sen tog vi bussen hem och fixade massa här hemma och jag lekte lite med william och alvin :) Sen kom de massa folk typ robert, josefin, tobias och deras föräldrar. Vi åt tacos, massa mums! Sen umgicks vi massa och pratade på en massa :) Sen runt 22tiden så åkte dom hem och vi fixade sängen där jag skulle sova och somnade runt halv 11 för jag va så grymt trött! 


Lördag; Idag vaknade jag runt halv 11 tiden av en jävla hosta. Gick ner och va social med dom tills Mimounah kom ner då tjockade vi frukost. Sen efter de tog vi det lugnt och såg på tv. Sen försvann tiden typ dirket så satt och lekte lite med william. Sen så åt vi mat, och ikväll ska vi bara ta det lugnt och se på film, en skräckis! :) Snackade med min sötnos i telefon förut ett tag också, i miss him! :/ Men nu ska jag va social med alla andra.

Bjuder på en bild på william och alvin, alvin är den som är minst! :)


' peter jag älskar dig! <3

Av annah - 1 januari 2009 23:29











Nu har jag förnyat mitt namn här på bloggen, har hetat ''knasboll'' hur länge som helst nu så vill förnya mig lite de är ju trotts allt ett nytt år så! Nu blire att jag heter ''sundsvallstjejen'' istället :) Har ju hetat ''knasboll'' i över ett år nu så. Ikväll har jag gjort nästan samma sak hela tiden dvs packat, snackat med min sötnos i telefon snackat med jenny och fick veta att de är hon som möter mig vid tåget imorn, :) Och nu är klockan halv tolv och om ungefär 5 timmar så ska pappa och jag hoppa in i bilen och åka till tågstationen där mitt tåg avgår 05.08 och jag ska upp om ungefär 3½ timme eftersom jag ska fixa mig lite innan så jag slipper fixa mig på tåget. Kommer nog att blogga precis då jag satt mig på tåget eftersom jag lär slå igång datorn och se på nån film, men nu ska jag ringa min sötnos sen blire sängen till 3 inatt då jag ska upp ;o


' peter jag älskar dig! <3

Av annah - 1 januari 2009 14:55












Dagens plus - inte bakis.

Dagens minus - måste packa.

Ovido - Quiz & Flashcards