Alla inlägg under maj 2007

Av annah - 25 maj 2007 19:28

Tänkte uppdatera lite..


nyss varit och solat i bommen i ungefär 21,5 minuter as skönt kan jag ju meddela men när jag väl kommer hem och ska hoppa in i duchen så ser jag hur mina lår och vader och armar är knallröda och ni ska bara veta vad låren bränns...solbränd.se lr vadå:o aja ska gå och smörja in mej med after sun kanske blir lite bättre då slipper iaf smärtan..får jag hoppas 

Av annah - 25 maj 2007 14:27

De var ett tag sen jag skrev här ungefär en månad sen sist men datorn hade pajat så...Fick tillbaka den igår (:


I veckan har det inte hänt någor spec men kan skriva lite saker som hänt sen datorn pajade..sista april blev det iaf att jag och erica tog bussen till skönsmon och satt där ett tag sen vandrade vi mot ica kuben och efter de så kmr jag inte ihåg nå mer men jag vaknade hemma nästa dag iaf.


Fredag;Slutade vid 13.50 gick hem och satte mej vid brorsans dator ett tag tills han kom hem sen blev det att gå ner på OK och hyra film och köpa chips och gotta;D de blev 2 filmer(a) men den ena gick inte att se -.-  så fick skjuss ner på ok och bytte film sen blev det en lugn hemma kväll till typ 19.45 då jag bad mami om skjuss så jag kunde åka och sola sen då jag kom hem ringde  jag sofie och frågade om hon hängde med ut ett tag och hon hängde självklart med kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde men men..


Lördag; Sov till 14 ungefär, gick upp gjorde frukost gick upp ringde erica och snackade ett tag sen blev det att se på tv sen blev det lite plugg men inte så mycket om jag säger så(a) På kvällen blev det utgång med erica och någon fler det blev iaf tidigt hem.


Söndag; Tog det lugnt och lånade brorsans dator sen blev det tv mer kommer jag inte ihåg .


Måndag, tisdag,onsdag,torsdag orkar jag inte skriva om


Fredag; Började med att jag kom 5 minuter försent som vanligt sen hade vi gympa men var inte med pga höften så jag och ellenor gick och satte oss på stenen och solade ett tag sen började vi so;n så gick in och gjorde ett prov jag missat gick bra troja sen 10.45 gick jag till tandläkarn skulle va där 10.50 på kontroll efter ett halv år det gick bra jag blev klar runt 10 men gick därifrån vid typ 10 över stannade och snackade lite eftersom hon jag går hos känner mej:p sen kom ellenor och mötte mej så vi gick på ok så ellenor kunde köpa glass och jag tog en traditionell piggelin(a) sen gick vi och åt satt och snackade ett tag sen in på skolan igen började nästan direkt då vi hade stängt skåpen så det var bara att gå 5 meter så va man i klassrummet men ellenor skulle ha prov och jag gick och satte mej i ett annat rum sen kom lars, krus och olle dit men olle stack efter 10 minuter så satt jag och jobbade men lars jävlades hela tiden med mej så jag fick nå fel på han men jobbade ganska bra iaf(: sen hade vi engelska prov sista timmen men man kunde inte plugga till de provet jag blev klar vid kvart i 2 lr något sen så började ja vandra hemåt va hemma vid 2 och nu har jag nyss tagit ett glas vatten och satt mej här..



see ya  

Ovido - Quiz & Flashcards