Alla inlägg under juli 2008

Av annah - 31 juli 2008 12:59

i can't survive without you in my life.



Dagen började med att jag vaknade runt halv 1 ungefär, vaknade av att mamma va in på rummet och hämtade solkrämen. Så bestämde mig för att gå upp. GIck upp och tog ett äpple sen blev det att sitta ute ett tag innan jag gick in för att sätta mig och blogga lite. Igår va jag ju med Sandra. Så jag tog halv 6 bussen från kvissle till stan men då jag kom till stan så missade jag precis bussen till sandra så gick på stan och köpte två nagellack och en ny hårspray. Efter de så gick jag till bussen, hoppade på den och åkte till Sandra. Då jag kom dit så satt vi först vid datorn ett tag och försökte få tag i nå folk, vilket inte gick så bra om man säger så. Men vi bestämde oss för att dra ner på stan ett tag ändå. Gick på hemköp så jag kunde köpa en dricka och sen satte vi oss vid ån. Innan vi tog bussen hem till sandra igen för att se på nån film. Sen tog jag bussen till stan och sen vidare hem. Idag vet jag inte riktigt vare blir antingen blir jag hemma eller så är jag med erica. Vill helst va med viktor men han är ju inte hemma :/ 



19/6 -08 <33

Av annah - 31 juli 2008 01:08

Va ju med sandra igårkväll blir de ju eftersom klockan är runt 1 tiden nu. Orkar inte blogga nu så bjuder på två bilder ist :] Uppdaterar då jah har vaknat.

Av annah - 30 juli 2008 12:40

Dagen:


- Vaknade runt halv 1.


- Mensvärk  -.-


- Duscha.


- Handla med mamma.


- Apoteket.


- Beställa thai mat.


- Åka med faster till tåget.


- Åker till Sandra.


- Hemma vid 23tiden.

Av annah - 29 juli 2008 17:02

I miss you every day.


Dagen började med att jag vaknade tidigt, gick upp duschade och fixade mig samt åt ett äpple sen åkte jag iväg och handlade med pappa innan jag åkte till stranden. Låg där i ungefär 5 timmar fast badade ju också men bränt mig på axlarna och armarna nu plus på vaderna de är dom som gör mest ont :o Imorn ska jag in till stan ett tag också men de blir tidigt på morgonen och då tar jag på mig jeans ;o Tänker fan inte bränna mig nå mer. :]


19/6 -08 <33

Av annah - 28 juli 2008 20:34

Idag blev det att mamma skjutsade mig till ljungan där jag väntade på malin i fem minuter sen åkte vi ner och badade lite, men de va lite kallt sen blåste de lite också, vi va där i ungefär 1 timme & 45 minuter. Sen kom min granne förbi med en kompis och med fyrhjulingarna så jag fick skjuts av dom hem vilket malin också skulle ha fått men hon hade cykeln så de gick inte. Då jag kom hem så gick jag ner till vattnet med smulan där de stog en tant också och sa att smulan va en söt och lydig hund och frågade vart vi köpte henne osv. Sen gick jag hem såg också att jag hade blive ännu rödare i pannan eftersom jag åkte fyrhjuling utan hjälm och håret slog i ansiktet hela tiden vilket gjorde fett ont. Men ska snacka vidare med erica i telefonen nu :}


19/6 -08 <33

Av annah - 28 juli 2008 11:50

I need your love, without it i can't live.


Dagen började med att jag vaknade runt halv 11 av att de gjorde ont på ryggen av solbrännan, så gick upp då snackade med pappa lite om de vi bråkat om sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här, just ja snackat med viktor också och med malin. Idag vet jag inte riktigt vad det blir skulle ha vare med viktor men de gick inte idag för han måste städa och tvätta sen imorn kunde han men då kunde inte jag för min faster från sthlm kommer hit :] Så har lovat att vara hemma sen på onsdag åker han men då han kommer hem så ska jag sova hos han istället :]Uppdaterar senare ikv eller nåt.


19/6 -08 <33

Av annah - 27 juli 2008 10:52

When i grow up with you.





Dagen började med att jag vaknade runt halv nio redan av att pappa och micke va utanför och snackade och också av att jag hade så ont på ryggen så jag kunde inte ha täcke på mig.-.- Då jag gick upp så skulle pappa och micke åka iväg så de va bara jag och mamma ute sen då dom kom hem så skulle jag gå ut och gå med smulan men de gick inte för de va så varmt och solen låg på och ville inte riskera att bli ännu mer bränd eftersom jag bara fick på mig knytbikinin alltså såndär som man knyter i nacken. Så gick bara 5 minuter sen stog dom ute och snackade massa och jag satt där för att jag skulle ha nåt att göra sen efter typ 45 minuter eller nåt så gick micke upp och pappa och brorsan gick in och jag satte mig vid datorn men nu ska jag se på tv ett tag. Skulle ha varit med söt idag men så blev det inte för jag får bara på mig min knytbikini och en tröja som är XL på och mina puma shorts och de är inte snyggt om jag säger så ;o Men ska be mamma klippa av pappas tröja så jag slipper armarna iallafall men hon vill att jag ska täcka kroppen så mycket som möjligt så jag inte bränner mig mer men de är så varmt. Uppdaterar senare.



19/6 -08, you are the world for me.<33

Av annah - 26 juli 2008 16:57

It's a very hot day.

Dagen började med att mamma väckte mig runt halv tio som jag bad henne om, gick upp och åt hoppade in i duschen, bytte i sängen och sen ringde jag erica. Runt 11.20 satte vi oss i bilen och åkte och hämtade upp erica samtidigt som erica och jag va in på OK/Q8. Sen åkte vi till klockarberget för att bada i ljungan:] Först va vi till brinken men där vare två fiskar som inte lät oss vara i fred så blev bara några få tal dopp där sen gick vi tillbaka till stranden och va där. Simmade ganska långt ut bottnade inte där ens eller jo men de va bara händerna som syndes så sen kände jag inte ens botten de va lite läskigt ;o Sen la vi oss och solade massa har blive brun :D bjuder på lite bilder nedanför:] Har dock blive bränd i ansiktet också :/ Men sånt man får ta, sen ringde vi dit kristianx2 så dom kom dit men dom vågade knappt doppa sig så de tog ett tag sen gick vi upp och la oss och solade så passade på att smsa viktor också:] Sen slängde dom massa sand på oss också sen slog dom oss med handuken fast jag fick bara ett slag på mig fast de va i svanken där jag va solbränd vilket gjorde fett ont ;o Men ska äta nu har bara ätit en macka idag. Uppdaterar imorn.

19/6 -08 <33

Ovido - Quiz & Flashcards