Alla inlägg under november 2007

Av annah - 27 november 2007 07:25

Väduren (21/3- 19/4)

En mindre åkomma kan irritera dig under veckan. Den slår antagligen till under veckans mitt. Det är inget allvarligt som väl är, men din energi drabbas och det påverkar både arbete och relationer. Eventuella motionspass får du nog skjuta på framtiden ett tag, men om du har någon bok som du gärna vill läsa ut så är detta ett bra tillfälle.

Av annah - 16 november 2007 17:19

Funderar på att sluta blogga men vet inte .. ni kan ju kommentera vad ni tycker

Av annah - 13 november 2007 19:43

  Väduren (21/3- 19/4)
Du tycker att du gör allting rätt den här veckan men resultaten verkar utebli. Det är viktigt att du inser att det inte är du som gör någonting fel, ibland kan det bara bli så här – och om du bara fortsätter på inslagen väg så kan du vara säker på att du får din belöning. Du kommer må bra av att ta en paus från ditt arbete och dina åtaganden – varför inte en shoppingtur? Då ser det också ut som du kan göra något av ett klipp.

Av annah - 10 november 2007 20:27

Jag ångrar inget som vi gjort..de är ditt val jag kan inte tvinga dig men så länge vi är kompisar så är jag nöjd om det inte kan bli mer sen alltså. Du vet att jag menar dig 30/10-07

Av annah - 10 november 2007 00:11

Va faan har jag gjort för att förtjäna det här?!:'(

Av annah - 8 november 2007 21:55

Tänkte blogga idag men jag har varken ork eller lust jag bloggar imorn innan jag ska till viktor om jag mår bättre...

Av annah - 6 november 2007 19:41

Skrev tidigare också men jag har inget att göra och känner för att blogga lite så jag bjuder på ett inlägg eftersom jag är så snäll(:


Ikväll efter jag ätit så ringde de några ang jobb till pappa då så nu har han äntligen jobb. Sen ringde jag viktor och snackade med han och såg plötsligt att jag bara har 3bh;ar som jag kan använda/ha så jag gick ner och sa till mamma att jag behöver pengar till nya underkläder plus till bio på fredag med viktor men hon sa att hon inte hade nå pengar hemma och att jag har vare på bio ganska mycket på sista tiden eller innan jag började vara med viktor då plus att jag tydligen har lyckats paja nåt som inte va så bra så de blev inge pengar till de åt mig så mamma får tvätta oftare istället sen så sa jag till viktor att jag inte hade nå pengar till bion så han sa att han skulle betala åt mig oså sen blev det en diskution om de men han fick som han ville..som vanligt men jag ger med mig eftersom han är så söt(a)Sen började han tjata om att jag skulle komma till han ikväll och sova hos han tills imorn fast det va skola och han började 10 så de va lugnt de gör jag också men jag ska till skolan tidigare och prata med LG oså plus att dom inte va så glada här hemma så dom hade inte gått med på de ändå men jag fick stor lust att sova hos han inatt men de får bli till helgen istället så kommer sova hos han från fredag kväll tills på lördag tror jag kommer vara med han tills på lördag kväll också och kanske ta kvart över nio bussen hem eller nåt(: får väll hoppas att viktor går med på de, de tror jag att han gör;D Sen efter de så bråkade jag lite med mamma oså sen blev det bra efter ett tag så nu är hon inte så jätte sur längre. Funderar också på att färga håret snart vill göra det hos annelie så jag kan klippa mig samtidigt men vill också färga mig hemma men är så rädd att de blir ojämnt eller nåt så jag väntar tills i slutet av månaden eller nåt och färgar och klipper mig, va flera månader sen jag klippte mig nu faktiskt, jag brukar inte bry mig om de men nu känner jag att jag måste klippa mig snart.


/annah 

Av annah - 6 november 2007 11:54

Väduren (21/3- 19/4)

Den lilla otur som du tycker att du har plågats av på sistone ser ut att äntligen ge med sig. Stjärnorna pekar på en riktigt tursam vecka både i det lilla och i det stora. Till helgen behöver du vara lite för dig själv, du har inte riktigt den energi som krävs för en helg fullspäckad av aktiviteter. Det kan du dock få svårt att övertyga dina vänner om som verkligen vill att du följer med.

Ovido - Quiz & Flashcards