Alla inlägg under november 2009

Av annah - 30 november 2009 16:37

    Idag blev det stan med malin och jennifer, köpte lite saker samt en fika på stan :)) Köpte en julklapp till brorsan också men han läser min blogg så skriver inte vad det är för något här :)

Bh från h&m storlek: 75c Kostar 129kr.
Nagellack från kicks 45kr.


Sen köpte jag mjukisbyxorna på bilden från stadium.

Märke: Puma storlek; M (älskar stora mjukisar) kostar 299kr.

Av annah - 29 november 2009 14:11

Imorse vaknade jag redan vid åtta tiden av att jag tänkte på en massa saker så bestämde mig för att gå upp då eftersom jag ändå skulle upp vid nio egentligen. Vid kvart i tio cyklade jag till bussen sen i stan mötte jag upp malin och vi drog vidare och tränade. Efter de så drog vi ner på stan, jag köpte en ny bh bild kommer nog imorn, sen köpte hon en latte sedan blev det bussen hem. Har precis duschat nu sitter och äter en macka sedan vid tre ska jag börja plugga lite så jag inte blir uppe så sent ikväll med att plugga. Aja uppdaterar nog senare ikväll!

Av annah - 28 november 2009 22:13

Idag städade jag ju som sagt, dock hann jag aldrig dammsuga eller ja, hann gjorde jag men orken fanns inte så ska göra de imorn istället. Tog ungefär 1 - 2timmar att städa/plocka undan samt fixa ljusstakarna och byta blommorna i fönstret och slå in julklapparna:) Dock en julklapp kvar men den ska jag bara hitta vet vad jag ska köpa så :)) Iallafall så imorn blir det upp tidigt ska upp redan klockan nio så då ska jag duscha, slänga upp håret, på med träningskläderna och sedan cykla till bussen som går kvart över tio för då ska jag dra iväg till stan och träna med malin i ungefär 1 timme. Sen efter de så blir det hem igen och duscha sen plugga ska plugga förskola skola och fritidshem, pedagogisk ledarskap samt en idrotts uppgift. Men nu ska jag snacka vidare lite på msn innan jag däckar i sängen :)

Av annah - 28 november 2009 16:02

  Imorse vaknade jag vid halv tolv tiden ungefär skönt som tusan att sova gick och la mig igår redan vid 22.30 tiden tror jag det var pga hemsk hemskt huvudvärk och mensvärk ;o Men som tur var så var allt borta då jag vaknade så jag började plocka undan på rummet, städa och slå in alla julklapparna så de är klart nu dock är det en julklapp kvar och de är brorsans vet vad han ska få måste bara hitta den ^^ Men nu ska jag hoppa in i duschen, hörs ikväll!

Av annah - 28 november 2009 12:26

La ut två annonser på blocket igår här hittar ni de jag la ut;

http://www.blocket.se/vasternorrland/Everest_jacka_24876346.htm?ca=4&w=1

http://www.blocket.se/vasternorrland/Skor___pumps_24876343.htm?ca=4&w=1

Sånt som jag köpt men typ aldrig använt, typiskt mig -.- ^^
Idag ska jag storstäda rummet, jippi-.-
Ska damsuga, torka av saker, slänga tvätt, hänga in kläder städa garderoben osv osv -.- Uppdaterar efter jag är klar, lika bra att börja nu.

Av annah - 27 november 2009 17:29

Dagen rullade på som vanligt idag fick veta lite saker som vi ska få göra också mer får ni veta då vi fått godkännt till de vi vill göra eller om dom nekar men malin, jag och jennifer hoppas på det bästa även om allt inte är bestämt än och det är ett tag kvar ^^ *hemligt* ^^ Iallafall så blev det waynes med malin efter skolan där surrade vi på massa och drack latte, mums! Skulle försöka plugga också men de gick ju inte så bra om jag säger så :)) Sen blev det bussen hem och nu är jag hemma är så trött.

Nästa helg ska jag jobba eller ja på lördag, vet ni hur glad jag är eller?! :D Träffade carina imorse så snackade med henne då, dock tror jag inte de blir så mycket som jag kommer tjäna men de jag får åker in på sparkontot direkt, lika bra att försöka lägga in det mesta där och inte försöka ta något därifrån, kom igen nu! Men men jag är trött som tusan så jag åkte hem direkt idag orkade inte vara med någon så mycket som händer nu så. Men humöret är typ både på topp men ändå på botten -.-

Av annah - 26 november 2009 18:17

      Köpte denna på h&m idag för 50kr eftersom min andra som jag har är så stor över ögonen så köpte jag en mindre idag :))


Sen denna tröja låg och väntade på mig hemma idag då jag kom hem,tack mamma! 199kr på h&m.



Av annah - 25 november 2009 15:45

Igår bloggade jag aldrig på kvällen eftersom jag satt och fixade klart svenska c och pedagogisk ledarskap, eller jag har en uppgift kvar på den men sen så :))
Har precis kommit hem från skolan nu då, skönt! Ikväll blir det plugga svenska c fick en ny uppgift idag men ska bara renskriva den och skicka den till henne eller skriva ut den så är det klart! :) Sen ska jag fixa sista uppgiften på pedagogisk ledarskap också så den är ur vägen så kan jag plugga så kan jag göra dom andra uppgifterna som jag inte hunnit göra då jag varit sjuk, så dom också är ur vägen! :)
uppdaterar nog senarei kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards