Alla inlägg under maj 2009

Av annah - 22 maj 2009 22:24

  Kan du inte bara sluta smöra för henne?! Jag blir så less då du håller sådär, bestäm dig!

Av annah - 21 maj 2009 21:20

  Ni har fått en sammanfattning i inlägget nedan men ni får gärna ställa frågor oså så svarar jag på dom i nästa inlägg, kan ta ett tag innan jag godkänner dom men jag hoppas på frågor kanske inte blir något inlägg förens det blir lite frågor att godkänna :) 

Av annah - 21 maj 2009 21:13

  Min nya blogg; sundsvallsbruden.blogspot.com


det var ju ett bra tag sen jag slutade blogga i den här bloggen men för er som klickar er in på den här bloggen ibland kan få en liten sammanfattning eller en update vad som hänt sedan jag bytte blogg :)

Sammanfattning;  

Jag har fått tandställning. 

Det har tagit slut med peter (det gjorde de 1månad efter att jag bytt blogg) 

Jag har piercat tungan men fick en allergi chock så blev tvungen att ta ur den.

Jag har kommit in på barn och fritid (vet inte om jag gick där då jag bloggade här men) 

Har renoverat om rummet helt typ. 

Fyllt 18år och tagit ''krogen oskulden'' 

Fått mvg på prov. 

Börjat dejta en kille som är 25år. 

Där har ni en liten sammanfattning, :)
   

Av annah - 21 maj 2009 16:30

 Nu ska jag göra er lite chockade faktiskt :)Har bestämt mig för att börja blogga lite på den här bloggen igen, varför? Jo för jag har ju som sagt en annan blogg också dvs sundsvallsbruden.blogspot.com men min storebror läser den så de är inte direkt så att man kan skriva ut alla känslor och shit då så det kommer kanske komma ett eller två inlägg om dagen här om mina innersta känslor eller vad man ska säga men jag kommer att fortsätta blogga i min andra blogg fast i den skriver jag bara ytligt om man säger så om man läser den så tror man att mitt liv är bra men det är det egentligen inte, det är därför jag tänkte börja skriva om mitt ''verkliga'' liv i den här bloggen som just nu inte så många läser men jag hoppas det blir fler. Släng in lite kommentarer emellan åt det uppskattas! 

Ovido - Quiz & Flashcards