Alla inlägg under april 2007

Av annah - 22 april 2007 13:01

Idag vaknade jag vid 12 utan att erica ringde och väckte mej, gick upp startade datorn sen gick jag ner och kollade läget sen upp igen och då hade erica börjat dampa om att jag skulle ringa henne osv sen efter de så fick jag veta att hon hade gjort en video om mej :) så hon skickade den men de tog så lång tid så jag loggade in på lunar där hon hade lagt ut den och kollade :) så fin alltså, tack gumman:)<3 Ikväll blire nog att jag ska va med erica men vet inte riktigt ska iallafall möta sebbe för han skulle ha en sak av mej men nu skriver erica att vi kanske ska till bredsand ikväll men jag får se hur det blir det beror på om jag har nå pengar också tror jag är pank efter allt jag har handlat på stan men jag får väll be om lite då.

Uppdaterat;                                                                                                     Nyss vare på affärn med morsan och nu ska jag åka på affärn med anna hon kommer och hämtar mej med moppen snart sen blire väll ut med erica eller bara vara hemma och tare lugnt (:

Av annah - 21 april 2007 22:09

Dagen började med att erica ringde och väckte mej vid halv nio, ville fortsätta sova men jag tvingade mej själv upp så jag gick upp och fixade håret och byte om och borstade tänderna och började gå mot bussen som gick 09.10 mötte erica vid bussen sen då vi kom till stan så hade dom inte öppnat så vi fick stå ute i blåsvädret i typ 25 minuter, sen då dom öppnade så blev det att skynda sig genom gallerian och upp till Jess där erica skulle klippa sig sen var hon klar vid 11 så då gick vi till bussen va hemma hos henne vid halv 12 ungefär gjorde iordning något att äta och sen satte vi oss vid datorn sen åkte jag hem vid 13 ungefär för jag va så trött så då jag kom hem så la jag mej och sov igen och blev väckt vid 17 tiden ungefär då jag skulle käka sen så blev det datorn ett tag och sen fixa sig för utgång. Så jag gick och möte erica vi gick på ica sen tog vi en omväg tillbaka sen så blir vi naturligtvis på flumm humör oså är det någon som håller på att elda så säger erica '' det luktar grillat äre jag som brinner ''  as kul vare för stunden sen fattade vi inte hur vi ens kunde tycka det va roligt men men.. vi ringde till lars som kom och mötte oss efter typ 10 minuter fast innan lars kom så kom sebbe och danne så vi stog/satt och snackade med dom ett tag sen då lars kom så höll dom på att snacka bilar och skit och erica och jag satt och snackade lite olika saker, sen fick man ju veta att en viss person gjort massa saker som inte va så mysiga. fattar inte hur han kunde göra det..snälla säg att ungjäveln inte va nykter då måste han faan in på psykavdelningen eller ännu bättre akut psykavdelningen. Sen skulle sebbe och danne dra och frågade om vi skulle med men vi sa nej sen så stack jag hem före va så jävla kallt ute 2 minus grader ju;o nu sitter och och väntar på att mattias ska komma tillbaka till mobilen efter han duchat fast nu snackar jag med erica i hemtelefon istället och för att göra en sammanfattning av allt så sitter och snackar med nicke på msn,sebbe på msn och erica i hemtelefon och mattias i mobiltelefon snart iaf :)

What goes around, comes around...

Av annah - 20 april 2007 15:03

Dagen började med att jag vaknade runt 7 tiden kände att jag inte orkade gå  upp så jag låg kvar ett tag till vaknade vid halv 8 och kom på att jag började 08.10 så jag vart tvungen att gå upp gick hemifrån vid 08.20 sen satte jag mej och väntade på att gympan skulle börja, sen efter ca 10 minuter så kom Ellenor snackade med henne ett tag vi började vandra iväg mot OK och köpa en dricka sen vart de in på skolan och loda orkade inte gå till gympan(a) Efter ett tag så kommer jocke och säger att vi börjar 10.00 ist för 09.50 aja jag och ellenor satt och snackade lite sen så började vi, hade lunch efter so;n men ellenor skulle till frissan så jag hann ta två tugger av maten sen blev de att hon drog till bussen och jag till erica snackade lite med henne om de som hade hänt under dagen och hur de blir ikväll osv slutade med att hon följde med mej så jag fick äta (: sen vare dags för matte men jag slapp jobba pga det som hänt och eftersom ögonen rann så mycket eftersom jag är allergisk mot pollen så jag satt mest och loda sen äntligen vare en lektion kvar..engelska, jag snackade med Frohm att jag skulle gå till bibblan för att låna en engelsk bok men de blev aldrig av för att vi skulle göra någon pjäs tror de va typ ''Hamlet'' men jag och Ellenor ''protesterade'' så vi skulle göra romeo och julia ist så vi gick till bibblan och kollade efter romeo och julia bok på engelska men den fanns bara inne i stan. Då va klockan runt halv 14 och jag orkade verkligen inte vara kvar så jag ringde Mattias och började sakta men säkert vandra hem i blåsvädret sen då jag kom hem då skulle Andreas åka och hämta något så jag tänkte att det var lika bra att hänga med va hemma vid 15 igen. Och ikväll blire stan med Erica och sen blire möta Adam sen får jag se vart jag hamnar. (:

Tänk om allt vore lätt,

Av annah - 19 april 2007 22:08

Dagen började med att jag vaknade vid 5 och inte kunde somna om så jag bestämde mej för att gå upp gick ner och kollade om någon var vaken och men de va dom inte efter som klockan bara var 5 -,- så jag tog en macka och gick upp på rummet igen och skulle kolla vad det var på tv;n men de va typ bara tvshop så jag stängde av tv;n efter lite damp utbrott så jag bestämde mej för att plugga eftersom jag har nationella idag i matte gick inte så bra men..vid halv 7 så var det någon som va nere i köket och vandrade omkring så jag bestämde mej för att gå ner och göra sällskap men det slutade med att jag gick upp och gjorde mej i ordning för att senare börja gå till skolan men jag försökte få skjuss men lyckades inte så bra. Så jag tänkte att jag pluggar på första timmen istället eftersom den är ca 2 timmar, men då jag kommer till skolan så får jag reda på att vi har nationella i matte första timmen och jag får panik och springer till ett bord och försöker plugga efter jag har läst igenom ett tal så kommer inger (vår lärare) jag blir skit sur och går in på lektionen och skriver det där jävla piss provet, men det gick faktiskt bättre än väntat tycker jag.  Sen vid 10 va jag klar så då började jag och ellenor vandra hem till mej för att ta något att äta efersom matsalen inte hade öppnat än men då vi kom hem till mej så fanns det inget jag ville ha så efter många om och men så gick vi tillbaka till skolan och väntade på att matsalen skulle öppna..va inte så god mat men.. sen så var jag tvungen att vänta på erica tills hon fick lunch så jag snackade med henne ett tag innan jag skulle gå på matte lektionen sen hade vi svenska då blev jag äntligen klar med namnforskningen =)  Sen så lyckades jag tigga till mej skjuss hem eftersom de regnade sen imorn blire stan med erica (:

when love become sadness,
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards