Alla inlägg under december 2009

Av annah - 31 december 2009 14:05

jag brukar aldrig köra med nyårslöfte men iår ska jag ha ett och jag ska hålla det också! Mitt nyårslöte är att jag ska träna regelbundet och gå ner ca 5kg i vikt så jag slipper ha den där ångesten då jag har ätit, ingen säger att jag är fet men jag vill kunna känna mig som jag gjorde förut!

Gäller bara att jag pressar mig själv så jag kommer igång, börjar redan då min fot är normal igen.

Av annah - 27 december 2009 20:28

  Två ansiktsmasker från h&m, 19,50kr/st
Hårfärg från h&m, 139kr
Trosor från h&m, 59,50kr
Bobby's Hårmousse från kicks, 69kr
HelloKitty strumpor från h&m, 99kr.

Mötte upp jennifer i stan innan vi drog på stan och köpte detta :)) Dock skulle jag egentligen köpa underkläder men hittade inga fina bhar som fanns i C - kupa -.-

Av annah - 25 december 2009 00:35

Tänkte uppdatera lite fort nu :))
Efter vi hade ätit så såg vi på lite tv sen började vi öppna julklapparna. Jag fick; Fotoskrivare/vanligskrivare alltså ser ut som en vanlig skrivare men den är inriktat på foto om man säger så^^ sen fick jag en extern hårddisk med 500gb, badkulor x5 med olika lukter dvs cocos, vanilj, persika, blåbär, jordgubb, luktar as gott! Nagellack x2, Presentkort h&m 350kr och pengar så jag är nöjd :)) Sen fick jag ju stövlarna med lite högre klack i några inlägg nedanför som är helsvarta skulle egentligen fått dom i julklapp men fick dom tidigare så lite tidigare julklapp då :)) Så fick ett par skor med då ^^
men nu ska jag fortsätta dricka julmust, snart druckit en hel flaska själv, love! :D
Uppdaterar imorn då jag vaknat.

Av annah - 23 december 2009 17:01

Dessa blev dagens inköp idag, 499kr från dinsko, i inlägget under finns dagens outfit och under den finns gårdagens inköp, dvs ett par andra skor :))  

Av annah - 23 december 2009 11:50

  Tröja från bikbok.

Tunika från Gina tricot.

Leggings från Gina tricot.

Stövlar från Halens.

Av annah - 22 december 2009 09:58

 

Dessa blev gårdagens inköp, love!

Kostade 437kr tror jag :)

Av annah - 19 december 2009 17:01

Sen jag bloggade sist har det hänt lite saker tänkte dra igenom de lite fort här;

Jag har jobbat.

Köpt julklappar.

Shoppat lite till mig själv.

Träffat andré.

Spänt tandställningen.

Varit på bio.

Osv osv.


har bloggtorka därför jag uppdaterar så dåligt igår blev det bio med malin iallafall träffade på andré också trevligt! Sen tog vi bussen hem och va hemma vid halv ett :)

och nu är jag förkyld -.- Skulle egentligen på birsta med andré idag men de blev flyttat till imorn istället eftersom jag är så förkyld.

Ovido - Quiz & Flashcards