Alla inlägg under april 2008

Av annah - 30 april 2008 14:27

Dagen började med att jag vaknade runt halv 12 ungefär sen då jag äntligen lyckades ta mig upp ur sängen så blev brorsan chockad över att se mig för han trodde jag hade vare på skolan hela tiden. Så gick ner och tog nåt att äta iallafall sen åkte brorsan med mamma på affärn medans jag satt vid datorn sen blev det att snacka i telefon ett tag med olika personer, :) alltid lika trevligt. Sen efter de så blev det att hoppa in i duschen, ut och sätta sig på altan där de va fett varmt. Efter de gick jag upp och sminkade mig lite och valde örhängen. Sen blev de datorn och nu har jag nyss fixat dricka tills ikväll och packat väskan oså. Ikväll blire att dra till erica först och förfesta där sen till norra. Och träffa danne och micke under kvällen också. Sen blire att träffa kristian och christian och massa folk också. Får se om micke har tid att träffas men han får så lov att skita i studentfesten ett tag. Men ska snacka vidare med micke i telefon nu. Skriver imorn.


17/1 - 08 <3 

Av annah - 29 april 2008 17:27

Dagen började med att jag gick upp runt kvar i 6 såg också att micke hade smsat och skrivit på msn. Sen hoppade jag in i duschen tills klockan va halv 7 tog på mig mjukiskläder och gick ner och åt frukost. Sen gick jag hemifrån runt 07.40 eftersom jag skulle ta 07.57 bussen från kvissle. Men malin va inte på bussen eftersom den hade åkt förbi henne men de kom en till buss så hon hoppade på den istället. Då hon kom in till stan mötte jag henne där så hoppade vi på bussen till skolan med emelie. Malin skulle göra nationella och jag ett matteprov. Gick sämst på provet fick 11 av 14 :o Sen tog jag 09.21 bussen till stan igen. Satt i solen inne i stan och väntade på att klockan skulle bli 10 så jag kunde kolla lite på stan medans jag väntade på malin :) Så blev klockan 10 och jag började med att köpa en ramlösa fett gott, sen gick jag runt och kollade lite oså sen mötte jag malin. Vi gick på stan och jag köpte en ny mascara från max factor och sen två presenter till erica. Kan inte skriva vad det är eftersom hon kollar min blogg ibland. Sen gick vi på ica där christian, pernilla & sippe också var. Då vi skulle gå till bussen så kom det nån från sveriges radio och interjuvade malin och mig. Sen tog vi 12.05 bussen hem. Snackade som vanligt på om massa minnen som vi kommer ihåg och allt som hänt medans vi inte har haft så mycket kontakt med varandra pga vissa saker. Sen blev de att hoppa av bussen vid badhuset och gå hem. Då jag kom hem så mötte smulan mig vid postlådan, sen gick jag runt direkt och satte mig på altan där de va fett varmt. Sen blev det datorn ett tag och sen tog jag med mig mobilen och vecko revyn och satte mig på altanen igen och snackade med erica sen micke sen erica igen och sist samuel sen tjockade jag mat och nu sitter jag vid brorsans dator.


17/01 - 08 <

Av annah - 28 april 2008 20:04

I söndags hände det inte så mycket så orkade inte blogga då. Blev mest att ta de lugnt.

Idag vaknade jag runt halv 7, tog ett tag för mig att komma upp ur sängen som vanligt men. Missade bussen till praoplatsen så fick ta en senare buss. Då jag kom dit blev det att hjälpa till massa att byta blöjer och klä på dom kläder så dom kunde gå ut sen va dom ute oså sen blev de in att äta osv. Slutade runt kvart i tre idag. Sen då jag satt på bussen hem så blev det att snacka med erica ocskå. Sen så kom jag hem tjockade äpple, satt vid brorsans dator sen blev de affärn med mamma och ut med hunden och äta då. Och nu resten av kvällen blire msn sen sova tidigt för imorn blire att ta 8 bussen till skolan och göra prov. :)


17/1 - 08 <3 


Av annah - 26 april 2008 14:53

Har inte haft tid att bloggat nåt för efter att micke hade ringt i torsdags så såg jag på film sen  ut och gå i typ 1 timme sen blev de film resten av kvällen. Men iallafall igår så började dagen med att jag vaknade runt halv 7 sen blev det att göra sig i ordning oså men orkade inte sminka mig eftersom de är jobbigt med ögonen eftersom de är så mycket pollen ute nu så de blev att va helt utan smink på skolan, sen kom jag på att jag hade glömt pollentabletterna hemma så brorsan fick komma med dom till skolan så jag kunde ta dom så de blev bättre.
Sen gjorde jag två prov i fredags också fick 16 av 17 på ett av dom de andra är inte rättat än. Men efter de så tog jag bussen hem fast åkte och handlade med mamma i bommen också innan jag kom hem. Sen då jag kom hem blev det att börja packa väskan oså eftersom jag skulle sova hos erica men blev lite tärt med tid för skulle käka också och erica tog halv 6 bussen från stan till mig men de gick ändå sen så va vi i Njurunda ett tag innan vi bestämde oss för att ta bussen till stan och möta fizk och sandra och resten av folket som va där. Efter de tog vi bussen till Njurunda igen för att gå hem till mig och hämta min väskan plus jackan eftersom de började bli kallt ute oså. Då vi hoppade på bussen så tappade erica skon då hon gick på bussen så fick plocka upp den åt henne. Sen va jonte på bussen också fett längesen jag träffade den killen nu alltså, men han har ju flyttat till övik den idioten. Men satt och snackade med han massa på bussen till stan iallafall. Sen då vi kom till stan så stog nacksta bussen där redan så sa hejdå till jonte fast han fick ge mig hans nummer först eftersom jag har tagit bort de varför vet jag inte men. Iallafall då vi kom till nacksta så gick vi på ica och köpte mat innan vi gick hem till erica och gjorde i ordning maten. Så blev det datorn och massa sen hände de massa saker som gjorde så jag blev fett depp sen så bröt jag ihop totalt men pallade verkligen inte allt de där. Bara jag tänker på de så blir jag typ tårögd. Men iallafall vi somnade runt 4 sen vaknade vi runt halv 13 jag tog bussen hem som gick kvart över 13 från stan för att möta mamma i bommen så jag slapp gå hem med fet väskan. Träffade malin på bussen från stan också, alltid lika trevligt. Sen då jag hoppat in i bilen så åkte vi och hämtade ut mammas nya mobil som hon hade skickat efter fett liten och gullig kan jag lova. Sen då jag kom hem gjorde jag kycklingsallad. Fett gott! Ikväll blir de nog att ta det lugnt bara känner at jag inte orkar göra nåt blir väll att se film och snacka massa på msn :) 


17/1 - 08 <3 

Av annah - 24 april 2008 15:44

Igår somnade jag fett tidigt pga att jag låg och såg på tv i sängen och då somnar jag naturligtvis alltid.

Dagen började med att jag vaknade runt kvart över 6 gick upp efter många suckar och duschade, efter de gick jag ner och tjockade frukost åt dock inte så mycket men iallafall sen torkade jag håret och fixade de sminkade mig lite och sen blev det att gå till bussen. Då jag va på bussen råkade jag ringa och väcka emma också, men klockan va ju halv nio och vi började nio så de va tur att jag ringde henne.(: Då jag kom till stan så hann jag med kvart i bussen tog bara 15 minuter att åka in idag, vilket betyder att jag hann till första lektionen i tid också =)Sen efter den lektionen så kom emma också, sen hade vi engelska men satt och läste istället. Sen hade vi lunch så då blev det att gå ut och sätta sig i solen ett tag.  Sen kom malin till skolan också. Så hon va med på lektionen också. Sen efter de så missade jag precis bussen från skolan så fick vänta ett tag så kom de massa killar och satte sig på bänken brevid mig, och de va tydligen ett stort fel att sätta sig lite längre bort utan måste sätta sig fett nära mig så dom typ sitter i mitt knä -.-

 Men nu ringde micke uppdaterar ikv.

 

17/1 - 08 <3 

Av annah - 23 april 2008 07:21

Igår hände de massa saker ska försöka skriva mycket nu när jag har tid:)

 

Iaf igår började det med att jag vaknade och va fett trött men tvingade upp mig själv för att åka till praoen. Ungarna va mest glada idag nästan ingen som grina vilket va skönt. Sen fick jag massa beröm av chefen där och hon sa typ att dom tycker jag är så duktig med barnen och jag vet hur jag ska göra och underlättar jättemycket oså, så de va ju bra :) Sen efter praktiken åkte jag till stan med erica vi köpte solbrillor, fett nice.c: Sen efter de tog vi nacksta bussen till henne gick på ica och köpte mat och hem till henne gjorde iordning maten och sen såg vi på film men runt 17tiden bestämde vi oss för att åka ner på stan så vi fixade oss oså sen då vi kom ut så stog redan bussen där så vi fick springa som galningar för att hinna men den åkte då vi va typ 3 meter ifrån den, blev fett less. Så gick upp till erica igen och efter kanske 6 minuter gick vi ner igen eftersom bussen kom om några minuter då. Då vi kom dit så kom precis bussen så vi hoppade på den och sen vidare till stan, vi ringde massa folk och sen ringde vi patrik och snackade med han. Vi hoppade på bergsåker bussen där han också va så satt och snackade med han sen åkte vi till alnö efter att han hade hoppat av bussen, träffade fizk på stan också. Sen åkte vi över alnöbron och jag höll på dog eftersom den är fett hög och jag är fett höjdrädd:o Sen då vi kom dit så hoppade vi av men kom på efter ett tag att vi inte hade pengar med oss och busskortet inte funkade så vi ringde massa folk och hörde om dom kunde komma med pengar eller komma och hämta oss men nejdå naturligtvis så fick vi börja gå tillbaka. Vi kunde ha frågat killarna med moppe men vi va för fega så de gick inte så bra. Så vi gick över alnöbron och jag höll på dog och de blåste som fan sen kom vi på e14 så vi fick gå genom ljustadalen istället eftersom man inte får gå där. Sen kom vi till birsta och där väntade majid på oss. Han tog sig från granloholm till birsta för att vi skulle kunna komma hem. :) Sen då vi kom till birsta blev det att sätta sig ner direkt för jag va fett trött i benen vi hade gått drygt 7km utan att vila. Sen ringde pappa och han åkt från jobbet då så jag skulle åka med han från stan. Men vi åkte hem till erica först och hämtade min jacka och väska men glömde min borste ofc-.- Så ska ringa erica och be hon komma med den innan jag hoppar på bussen till stan eftersom jag ska på skolan idag. Men uppdaterar ikv om jag orkar är så besviken på en person just nu..


17/1 - 08 <3 

Av annah - 21 april 2008 17:58

I lördags blev det inte att jag åkte till birsta men åkte in till stan med kvart över 5 bussen men efter de åkte jag hem med kvart över 7 bussen tror jag. Då jag kom hem så blev det att ta det lugnt bara vilket va fett skönt. På söndagen så gjorde jag inte så mycket, kom inte ihåg när jag vaknade men har för mig att de va tidigt iallafall. Skulle va med micke på kvällen men de blev inte så..Idag så vaknade jag runt halv 7 men kom inte upp förens 7 sen gick jag ner och bestämde mig för att jag ville ha kycklingsallad till frukost så gjorde i ordning de sen blev det att hoppa in i duschen lite fort för att sedan gå till bussen, på praktiken vare full fart som vanligt. Sen då jah kom hem hade jag fett ont i huvudet -.- Men nu har de äntligen gått över. Imorn har jag också prao sen äre skola som gäller resten av veckan. Men ikväll blire att ta de lugnt och imorn blire att va med erica och plugga och ska försöka va med micke nåt i veckan också.

Blev ett kort inlägg nu men. 


17/1 - 08 <3 

Av annah - 19 april 2008 13:02

Igår efter skolan så tog jag halv tre bussen från stan och va hemma runt 15.10 sen fixade jag lite och packade ner lite saker i väskan och sminkade mig sen tog jag 16.10 bussen till Kvissle och 16.25 bussen till stan sen skulle jag byta buss men den gick inte förens 17.15 men den kom runt 17.05 så hoppade på den sen till fränsta. Då jag kom dit så mötte emma & cacco mig sen kom robin och björn springandes också. Men jag snackade med erica i telefon så va lite osocial med dom men sen började robin skrika att jag skulle lägga på så då gjorde jag de och va social med dom istället. Sen gick vi till kiosken och emma köpte franks som vanligt efter de gick vi till vagabondo och skulle käka men vi stog ute och snackade ett tag först kanske i 45 minuter. Sen gick vi in och åt pizza dvs jag emma och cacco dom andra tog emmas moppe och körde iväg. Sen då vi hade ätit typ halva pizzan så kom robin in och sen björn också och tog resten av pizzan c:  Och efter de så gick vi över till kiosken igen och snackade med massa folk tills vi bestämde oss för att åka och hämta pengar och sen åka och köpa chips åt emmas syrra. Så då blev det jag emma och cacco på emmas drac.Och de va bara emma med hjälm så de va ju bra. Sen måste den som är lättas sitta längst bak och de blev naturligtvis jag. Men de va fett kallt eftersom hon körde ca 110. Sen hände de massa under kvällen sen tog jag 22.07 tåget hem till stan igen och va där runt 23 så gick till bussen med nå fyllo gubbe som gick bakom mig och skrek att jag skulle vänta och skit :| Så skyndade mig till 23.15 bussen och de va mycket folk på den typ mer än halva bussen va full men brorsan hämtade mig i kvissle då jag kom dit så jag slapp iallafall gå hem. Sen då jag kom hem så blev det datorn och äta nåt. Efter de så ringde jag erica och fick höra en fett tråkig sak mellan hon och tunnan. Men iallafall imorse vaknade jag runt 12 av att brorsan ringde på mobilen och stog utanför dörren nere och dampade. Men nu ska jag gå till msn igen ett tag innan jag ska fixa mig och åka till birsta med markus.


17/1 - 08 <3 

Ovido - Quiz & Flashcards