Alla inlägg under juni 2009

Av annah - 26 juni 2009 18:00

så är han jag skrev om i tidigare inlägg helt ute ur bilden nu pga vissa orsaker, och ikväll blir det krogen för mig och fler kung folk så läs mer på sundsvallsbruden.blogspot.com eller knasbollens @bdb. de är mina nya ställen! Ursäkta skrivningen är lite på lyset snart förfest! :))


Av annah - 7 juni 2009 13:32

 i fredags då jag var påväg hem från krogen vid tre tiden ringde jag dig men du skulle ringa upp mig jag svarade inte och du blev orolig och ringde flera gånger men efter 4missade samtal så svarade jag, där fick jag ett tecken på att jag betyder något för dig att du blev orolig för mig eftersom du ringde oavbrutet tills jag svarade, men sen då? dagen efter lovade du att ringa men du har inte hört av dig, vad vill du att jag ska tro?! Du ringer inte lika mycket som du gjorde i början det är jag som ringer du säger saker men inget händer du säger att vi ska träffas mer men det är en vecka mellan gångerna hela tiden, jag vill bara att du ska sluta ge mig dubbelt av både bra och dåligt :'(

Ovido - Quiz & Flashcards