Alla inlägg under juni 2007

Av annah - 30 juni 2007 09:16

FEM SKULLE...

1.skulle du vilja vara längre? Njaa eller ja men inte så mycket längre

2.skulle du vilja väga mera? Nej, är nöjd med min vikt

3.skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?Nej,men skulle bli ledsen

4.skulle du kunna ha sex med en kändis? Om de va i förhållande så 

5.skulle du vilja dricka dig full nu? nej, inte nu


TIO KAN...

1.kan du röra på öronen? Japp, de är väll inte så svårt?

2.kan du slicka dig på näsan? Omöjligt, iafall för mig

3.kan du titta kors med ögonen? Jorå kan jag väll

4.kan dina föräldrar lita på dig? Japp, eller det beror på men oftast så

5.kan du låta bli och prata på fyra timmar? Njaa, bara om jag sover

6.kan du vara på en fest utan att dricka? Ja, lika roligt utan att dricka

7.kan dina vänner lita på dig? Japp det kan dom verkligen  

8.kan du tänka dig att pierca dig i naveln? Japp, om jag fick så

9.kan du sjunga? Ja, men om de låter bra eller inte de va en annan sak

10.kan du låta bli att spendera pengar i en affär ? Nepp eller det kan jag säkert men väldigt svårt


FEMTON HAR...

1.har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Japp, det har jag nog de har väll alla?

2.har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? De gör ju dom flesta föräldrarna

3.har du syskon? Japp, en storebrorsa

4.har dina föräldrar ljugit för dig? nån gång har dom säkert de

5.har du varit full den här månaden? Japp

6.har du redan tröttnat på de här frågorna? Njaa

7.har du borstat tänderna den senaste timmen? Japp

8.har du pussats med någon som är fyrå år äldre? Nej    

9.har du haft sex med någon som är fyra år äldre?Nej

10.har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre än dig? Nej

11.har du funderat på hur det skulle vara att ta droger? Njaa, inte vad jag vet.

12.har du ljugit på någon fråga än? Nej

13.har du någonsin haft en vän som du idag hatar?  Ja

14.har du kommit på dina föräldrar vid samlag? Inte vad jag vet

15.har du planer inför helgen? Japp


TJUGO VEM...

1.vem är din bästa vän?  Erica lundin    

2.vem älskar du? ingen förtillfället

3.vem skulle du vilja ta med på en öde ö?  dom flesta 

4.vem vill du ha roligt med i helgen?  erica

5.vem är den bästa artisten? kan inte säga en 

6.vem pratade du senast i telefonen med? Erica

7.vem har du en liten crush i? Ingen kommentar;)

8.vem är snyggast i världen? Svårt att säga

9.vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort den? Till någon som behöver pengarna

10.vem är snällast i världen? alla mina vänner

11.vem är du besviken på just nu? Min farsa

12.vem vill du prata med? Ingen, vill bara få som jag vill

13.vem sov du senast hos? erica 

14.vem såg du senast full?  erica,lars och några vi inte kände

15.vem vet allt om dig? erica

16.vem kysste du senast? Patrik troja

17.vem kramade du senast? Kramat många så kommer inte ihåg:p

18.vem kan berätta allt för dig? alla mina kompisar

19.vem kan du berätta allt för? erica och tobbe

20.vem vill du ska vara hos dig här och nu? erica eller tobbe 


uppdaterar senare om jag orkar,  

Av annah - 27 juni 2007 21:36

Vaknade vid 11 gick upp och åt nåt sen blev det att lägga sig i sängen ett tag till och starta datorn sen vid 12 ringde jag tobbe men han svarade inte eller efter 3 gånger då jag hade ringt så svarade han och jag som trodde att han sov men han va vaken men inte vid telefon,snackade med han ett tag sen va jag tvungen att gå ut och gå med smulan så då fick tobbe göra mig sällskap i telefon sen skulle han se film och äta innan han drog till jobbet och jag va ju så snäll och lät han göra de (a). Då jag kom hem så hade dom låst ut mig så jag fick gå runt på baksidan eftersom dom ändå va där sen blev det att gå in och se en av mina filmer som jag inte hunnit sett än, vid 2 tiden så hängde jag med på affärn och köpte glass så då jag kom hem så satte jag mig och tjockade i mig min glass oså blev det datorn ett tag såklart sen blev det äta men åt som vanligt inge mycket vilket jag tycker att jag gör men det finns ju en som tycker jag äter för lite (tååååbbe). Gick upp på rummet och såg på film hann se klart en film sen blev det att ringa tobbe då klockan va runt 20 men han svarade inte men han ringde mig 1 signal 2 gånger, så ringde upp och berättade att jag inte hade nåt internet eftersom vi va tvungen att starta om nån sak så jag satte mig och klippte i ett par gammla jeans som jag nästan aldrig använder sen såg jag en till film som inte va den bästa om jag säger så..och nu har jag inget att göra så tänkte att jag skulle skriva lite.. Imorn blire upp tidigt om jag orkar vill säga för har lovat att hänga med brorsan och köpa massa saker bl.a en ny cam till mig om jag hittar någon jag vill ha sen vet jag faktiskt inte vad det blir under dagen men i helgen äre fullt upp iafall fredag - vara med erica, lördag - vara med erica, söndag - vara med erica, måndag - vara med erica (kanske sova där), tisdag - vara med erica. Vilken bra helg det kommer bli;D en jävla massa minnen som väntar kan jag ju lugnt säga och en jävla massa skratt vill jag lova. Eller jo imorn så ska jag nog knäppa lite nya bilder om jag orkar (a) men funderar på att färga håret mörkare först innan eftersom jag ändå köpt färg men så rädd att det blir fel:/ alltså att man missar nåt eller så.. men jag får se hur jag gör iafall nu ska jag kolla om det är någon social inne på msn och ladda ner massa låtar vilket var länge sen jag gjorde nu..


Erica, bästa vän, inget utan dig, du betyder obeskrivligt mycket för mig <3

Tobbe, helt underbar och hur snäll som helst <3

Samuel, stora idolen <3

Av annah - 26 juni 2007 15:54

Vaknade vid elva och ringde tobbe men han svarade inte för han log och sov eftersom han la sig 7 imorse:o Så jag såg på tv ett tag och försökte få tag i han men han svara ju inte, men sen vid 12 så svarade han äntligen lite halv död sådär men sen la jag på så att han fick somna om sen skulle jag sova men kunde inte somna om :/ Så jag gick upp och tog nåt att fika som tåbbe säger att jag ska göra då jag vaknar så jag va så duktigt att jag gjorde som han sa:) *stolt*

Sen blev det att åka och handla med mamma och sen hem igen och då hade tobbe skrivit på msn så då svarade jag men han skulle äta först innan han skulle ringa den kossan;) och igår så sa han faktiskt att han inte skulle spela ikväll men de ska han göra iafall det ska jag komma ihåg, hoppas du läser det här tååååbbe:p

Ikväll blir det nog att färga håret eller ut men..

I helgen hände det inte så mycket tog det faktiskt väldigt lugnt fredag blev det att vara med erica sen på lördag blev det att sova ut läänge sen ringde jag tobbe som vanligt (a) sen på söndag blev det upp tidigt redan klockan 8 för vi skulle till sthlm skulle skjussa brorsan till hans nya jobb sen blev det förbi mammas syrra som bor mitt inne i stan typ sen blev det macka donalds(mc donald's) som vissa säger så blev det hem igen något ont i ryggen jag hade efter att ha suttit så länge i en bil men nu ska jag sluta skriva eftersom kossan vill läsa.


Erica bästa vän,

Tobbe favoriten,

Saaamuel stor idolen,

Av annah - 24 juni 2007 22:52

orkar inte skriva någon blogg idag men känner att jag måste skriva lite iafall..


Tobbe - inte känt dig så länge men du verkar hur snäll och underbar som helst finns inte ord att förklara hur snäll, underbar, go, och allt du är, låter kanske lite konstigt eftersom jag inte känt dig så länge men du är jätte lätt att prata med och värsta förstående då man berättar och har världens bästa humor, och för att inte prata om hur omtänksam du är, längtar tills det där med lägenhets inflyttning inträffar du vet vad jag menar hoppas jag:) Längtar tills jag får klia dig på ryggen, ge dig massage och hålla på med ditt hår som du sagt att du gillar att folk gör vilket är bra för jag älskar att klia andra på ryggen osv:) Du är en helt underbar person vet inte hur jag klarat mig utan dig i mitt liv förut men nu vet jag att jag inte klarar mig utan dig. Om alla personer i hela världen vore som dig så skulle allt vara underbart.


Samuel min idol,

Av annah - 22 juni 2007 11:52

Igår så va jag hemma och tog de lugnt framför datorn snackade lite med erica i telefon och fick några bilder som vi hade knäppt på oss (inte dom vackraste och seriösaste bilderna) men iallafall.

Idag så blev jag väckt runt halv 7 för vi skulle åka till Willys vid kvart i åtta :o så gick upp och satte upp håret tog några jordgubbar och satte mig och såg på tv sen åkte vi som sagt till Willys och handlade och jag fick ta vagnen(jag är är ju den som är svagast av dom som va med :O ) aja gick ganska bra iallafall förutom att jag höll på att köra rakt in i äggen med vagnen men(a) Sen skulle åkte vi in på shell en snabbis och handlade nåt skit och vidare till systemet blev ungefär 4 påsar 2 påsar med öl och resten nå cider men..sen skulle andreas in på ica och köpa nåt så jag satt i bilen med farsan och väntade men ikväll blire erica och folket iallafall;D

Nyss duchat oså funderar på att locka håret nu eftersom det tar ett tag så är jag klar då erica och dom kommer så kan jag ju knäppa lite bilder också:) men ska nog skriva lite mer här först:)
Idag så hade kalle(annelies hund) smitit så han kom till oss och annelie gick och ropade men han stog kvar vi smulan så då kom jag ut och kollade då började hon morra,resa ragg och skälla så han vart rädd och sprang till annelie fast smulan är mindre, de va så gulligt ni skulle ha sett:p

Men nu ska jag gå och borsta håret och sminka mig och börja locka håret så det blir klar nåt gång :)


Saaaamuel min idol;D








Av annah - 21 juni 2007 16:27

Orkade inte skriva nåt igår eftersom jag var så trött men, igår kväll så var jag iallafall med erica sen vid halv 11 så gick jag hem och hon hängde med mig en bit och då upptäckte vi att några fiskmåsar hade bo alldeles ovanför oss så vi sprang och gömde oss vid en bil eftersom dom tänkte attackera men då såg vi att deras ungar var 2 meter ifrån bilen där vi satt så vi sprang från träd till nästa träd och gick längst husväggen och va nervösa över att dom skulle attackera, plus att det hände lite mer saker igår kväll men det tänker jag inte skriva (: Men kvällen började med att jag gjorde en film om erica till henne =) sen vid halv 7 så gick jag till ica där erica mötte mig och vi gick in och köpte glass och sen vidare hem mot erica, satt vid datorn ett tag sen så blev det att vi satt och snackade i typ 1 timme eller nåt så bestämde vi att vi skulle äta nåt så vi gick till macken och köpte korv och då vi kom ut så kom bussen som går till stan och vi höll på att skämmas ihjäl så erica gav korvarna till mig men jag tänkte inte ta dom så jag gav tillbaka dom till henne men hon tog dom inte så vi sprang och satte oss mellan två bilar där dom på bussen inte såg oss så korvarna låg kvar mitt på backen men sen fick vi skämmas då vi skulle ta upp dom för då såg vi att de va massa folk i bilarna som stog och tankade sen gick vi till erica igen och gjorde korv och strips och såg på någon film tror den hette ''miffo'' eller nåt sen efter typ 20 minuter så började vi snacka sen så vare en viss person som hade skrivit på msn till erica så då gick vi och satte oss vid datorn istället medans filmen var igång sen blev det datorn till typ halv 11 då vi blev attackerade av fiskmåsarna fast då va klockan typ 22.40

Idag så blev jag väckt vid halv 11 av att brorsan och alla andra skulle iväg morsan skulle till frissan och brorsan och farsan skulle dra in till stan och köpa massa saker i birsta sen skulle dom till system bolaget. Försökte somna om men det gick inte så bra så de va lika bra att gå upp gick ner och plockade undan lite saker på rummet och satte mig och såg på tv sen vid halv 1 kom morsan hem och hade helt ny frisyr, de blev faktiskt fint sen blev det lite tjat från min sida av att jag vill tatuera mig men behövde inte tjata riktigt sa att jag ville tatuera mig farsan sa; vad? vart? när? jag sa; vad jag ska tatuera vet jag inte men funderar på nåt kinatecken eller ''anna'' fast skrivet med kinatecken, vart på kroppen vet jag inte heller och när spelar ingen roll bara det är innan sommarlovet tar slut. Så då var det bestämt sen så ska jag ta ett till hål i örat har 2 hål på det högra och 1 på de vänstra just nu men vill ha ett till på de högra men ska ta de till veckan.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra faktiskt:/ funderar på att ringa sofie men har även sagt till cajsa att jag kunde va med henne i veckan också :/ länge sen jag va med den knasungen nu träffade henne på dyket för två veckor sen men de va typ 15 minuter sen skulle hon hem men då jag var med henne riktigt var typ i vintras vid jul någon gång:o sen har jag bara träffat henne och snackat lite, mötte henne då hon var påväg hem till mig då jag hade vare hos erica men då orkade jag inte va med någon så.. men ska ringa henne nu faktiskt brb...tbx hennes mobil var av så antagligen är hon med olle eller nåt annat eller så har hon inge batteri..vad vet jag om de:p

Men ska ringa sofie nu och höra om hon hänger med ut ikväll troja eller jag vet inte fårse hur jag gör sen just nu känner jag bara att jag vill vara hemma och ta det lugnt ikväll. Ska se om Samuel loggar in på msn han har inte vare inne på flera dagar :/ och inte på city eller vart de va jag kollade heller:/


Men du är fortfarande min idol Saaaamuel (:

Av annah - 20 juni 2007 15:24

[x] har ett smeknamn
[x] besöker lunar dagligen
[x] har msn
[ ] diggar boten anna
[x] har kusiner utomlands
[x] är nöjd med min hårfärg
[ ] är kaffedrickare
[x] älskar att dansa
[ ] har piercing annanstans än öronen
[x] ska göra en tatuering (snart)
[x] sminkar mig dagligen
[x] har varit full
[ ] har varit utomlands i år
[ ] har pojk-/flickvän
[x] har provat röka
[x] har provat snusa
[ ] har provat knarka
[x] drömmer om att bo i ett stort hus
[x] är en dålig förlorare
[ ] kan spela pidro
[x] är allergisk
[x] har haft beslutsångest
[ ] har ridit på en kamel
[ ] använder glasögon/linser .
[x] har/ har haft en kanin
[x] duschar dagligen
[ ] tror på gud
[x] tror på övernaturliga saker
[x] har en mobiltelefon med kamera
[x] har slagit någon med flit
[ ] har läst en Harry Potter bok
[x] har vunnit en tävling
[ ] läser dagstidningar dagligen
[x] älskar sommaren
[x] har flugit
[x] upplever mig själv som konstig
[x] tittar på Lost
[ ] tål inte att se blod
[x] tycker om vindruvor
[x] äger ett klädplagg som har kostat mer än 100 €
[x] har varit utanför europa
[ ] blir aldrig för gammal för att ha en julkalender
[x] älskar småbarn
[ ] är nöjd med mina betyg
[ ] har arbetat svart
[x] svär dagligen
[x] äger en mp3
[ ] kan tala franska eller tyska
[x] har höjdskräck
[ ] älskar bergochdalbana
[x] använder kjol

[x] har en bästa vän
[ ] är vegetarian
[x] har ett eller flera syskon
[x] tror på horoskop
[ ] kan tala rikssvenska
[x] har sjungit karakoe
[ ] har kaktusar i mitt fönster
[x] har åkt ambulans
[ ] har en sjukdom
[ ] tycker den här listan är bra

Av annah - 19 juni 2007 18:25

Dagen började med att jag vaknade vid halv nio av att jag mådde dåligt så jag gick upp och försökte äta nåt sen blev det att sitta/ligga i sängen och kolla på tv efter ett tag så mådde jag bättre så jag gick ner igen och fixade lite och snacka de lite med morsan sen under dagen så åkte jag med ner till kvissle då hon skulle ta ut pengar till mig så jag fick 300kr då eftersom jag redan hade fått 300kr dagen före så jag tog 14.20 bussen in till stan och snackade med ellenor i mobilen medans jag gick runt gick och kollade på massa linnen men de fanns inga linnen i small lite sur jag blev så tänkte jag att jag kan ju gå och köpa mina efterlängtade skor innan jag kollar på linnen men skorna jag ville ha fanns inte kvar:/ men gick till crispin och hittade ett par där istället för 299kr sen gick jag vidare till cubus,vero moda och ginatricot och kollade men hittade inte ett linne i min storlek som jag gillade så jag gick till H&M och köpte en bh som jag såg (svart med rosa blommor av nåt slag) först så hittade jag den inte i min storlek för de fanns typ bara a-kupa lite väl litet eftersom jag hade de då jag gick i 6;an sen så fanns det några till likadana brevid och där fanns min storlek=) så jag köpte den och påväg till kassan så hittade jag en hårspray som jag behöver den heter typ loréal paris, Fix and Shine (dom gör reklam för den på tv;n) plus att jag köpte ansiktsmask på H&M sen ringde erica då jag var utanför Zara då var hon på navet och hade precis sagt hejdå till jonte så jag gick in på guldfynd och köpte ett par as fina örhängen innan jag mötte henne sen efter jag köpt mina örhängen så ringde jag erica och började prata om allt möjligt om vart jag var just nu och vart hon var och vad jag köpt osv (glömde helt bort att hon inte har halebop) så efter kanske 4 minuter så sa vi att hon ska börja gå mot Wearit fast jag mötte henne typ på parkeringen vid ån så gick vi och väntade på bussen sen då den kom så vare så mycket folk som hade gått på bussen redan för vi var lite sega eftersom vi satt och snackade så mycket sen satte vi oss nästan längst bak men efter ett tag så hörde jag ett surrande ljud så jag kollade och då var det en geting så jag säger till erica att de är en geting vid mig så vi satt nästan längst fram i bussen eftersom det bara fanns plats där sen så satt vi och pratade om vad vi skulle göra på midsommar efter de så skulle erica av och jag fortsatte en bit till sen gick jag av bussen och vandrade hem då jag kom hem så vare mat direkt men dom hade låst på framsidan och jag hade naturligtvis ingen nyckel med mig så jag fick gå runt och där satt dom och åt på den varma stekheta inglasade altan jag fick panik och öppnade alla fönster sen satte jag mig lugnt ner och åt och sen visade jag vad jag köpt eftersom morsan var nyfiken och nu sitter jag här =) Skulle egenligen vara med erica ikväll men ska va med henne imorn istället och hela helgen för jag orkar inte ikväll är så trött och slut efter dagen som varit.Fast jag måste damsuga mellan våningen imorn också som jag lovat men de är inte så jobbigt om det inte är så jävla varmt men de är bara hoppas på att det regnar imorn då jag ska damsuga. Men ska lägga in nån ny bild på mig på min lilla dator nu. orkar inte skriva så lång blogg idag är så trött så jag återkommer imorn med en hyfsat längre blogg..troja


Saaamuel min idol;)

Ovido - Quiz & Flashcards