Alla inlägg under oktober 2008

Av annah - 31 oktober 2008 21:56








sitter i bredsand just nu med erica,fizk och älsk, fast just nu äre bara jag och erica här dom skulle dra och käka så vi är ensamma i lägenheten fast dom lär ju komma tillbaka snart. Idag då vi hade fixat oss som fan och stressat så skyndade vi oss till bussen och vidare hit hem till älsk lägenhet. Då vi kom hit så mötte dom oss utanför och höll för ögonen på oss då vi skulle gå in så då vi kom in i lägenheten så hade dom tänt ungefär 40st ljus :') Fett fint men nu ska jag va social med älsk och dom andra men uppdaterar med bilder och blogg inlägg då jag kommit hem runt 12tiden.


30/10 -08 <33

Av annah - 31 oktober 2008 14:38








Dagen började med att vi vaknade runt 12tiden slängde på oss kläder, satte upp håret och till bussen, tog den till birsta, köpte min vågtång(bild kommer senare) sen tillbaka till stan köpte två par trosor som va fett söta (bild kommer på de också) Sen tog vi bussen hem till erica så hoppade jag in i duschen och nu är erica där väntar på att mitt hår ska torka lite så jag kan börja fixa de så blire massa våååååååger i håret ikv :) Ikväll så ska vi ta bussen till hannings lägenhet där fizk också är dom skulle tydligen fixa nåt i lägenheten tills vi kom dit eftersom de är halloween ikväll:) Sen tar jag 23.15 bussen från hanning och hem så jag uppdaterar nog lite då jag kommer hem:)


Jag förstår om du kanske blir sur på mig men tänk själv att du har gett mig dubbel moral så de är inte mitt fel, plus att de är långt och dyrt i längden, men hoppas ändå vi kan va kompisar.


30/10 -08 <33

Av annah - 31 oktober 2008 00:37











Sitter hos erica nu och snackar med hanning i telefon medan hon är i ett annat rum och snackar i telefon med fizk. Ikväll hare hänt väldigt mycket saker orkar inte skriva allt här men. Idag missade jag bussen så fick skjuts av anette till bussen så tog jag den till stan och väntade på erica medan hon va på ungdomsmottagningen sen gick vi till bussen, tog den till tandläkarn men dom va typ 30minuter försenad och jag och erica höll på att hungra ihjäl ;o Sen efter de så drog vi till stan mötte fizk och hanning så fick som ta min väska bara för dom är så snäll :) Sen drog erica och jag till max och tjockade massa och efter de mötte vi fizk och hanning på navet igen, jag tog min väska och sen gick vi till bussen. Tog bussen till erica och fixade oss massa innan vi tog bussen ner till stan igen och vidare till hanning och hans lägenhet va där med hanning, fizk och erica, självklart jag också då.:) Satt och snackade massa sen gick vi ut och snackade massa istället fett kallt men de gick ändå:) Efter de kom bussen oså så tog vi den till stan erica och jag tog bussen till ericah och gjorde ordning lite mat oså eftersom vi typ inte ätit på hela dagen typ ;p Men ska snacka vidare med hanning i telefon nuja :> <3 

Av annah - 30 oktober 2008 09:31







nyss vaknat nurå av att mamma kom in och väckte mig vid nio tiden redan ;o Vadå tidigt?! Sa att hon skulle väcka mig 11 så att jag han göra mig klart tills anette och fiffi kom men nejdå vi väcker mig nio redan bara för att ;o Så nu är jag grymt trött så jag får nå fel snart och kan inte somna om heller ;o Kommer en ny bild på tatueringen så fort den läkt oså :) Idag blire att ta halv två bussen in till stan och möta erica där och fixa lite sen hem till henne men uppdaterar då jag kommit till henne :) 

Av annah - 30 oktober 2008 00:40







Sitter här just nu och snackar lite i telefon de rullar på och tiden bara rusar iväg. Ikväll blev det att ta det lugnt bara men imorn ska jag ta halv två bussen till stan och möta erica sen gå på stan och fixa lite saker sen vidare till henne innan jag ska till tandläkarn och hon ska hänga med sen blire stan igen på kvällen :) Längtar tills på fredag då jag får pengar så vi kan åka till birsta :) Håller på att ladda ner nån film men internet är typ cp så de är fuckt up. Uppdatera då jag vaknat-.-

Av annah - 29 oktober 2008 22:06

        Sitter och snackar med erica i telefon just nu fast innan så blev det massa drygt snack på bilddagboken, så bjuder lite på de nedanför. ^^

Av annah - 29 oktober 2008 19:12

 Måste bara uppdatera och skriva att första snön äntligen har kommit! :)





Av annah - 29 oktober 2008 15:47





Idag efter att jag hade bloggat så orkade jag knappt gå upp ur sängen så låg kvar till 12tiden så gick upp då, va ensam hemma med mamma sen såg jag på andra avenyn och då den va slut så var jag helt plötsligt ensam hemma med djuren. Snackade med erica förut om massa också..

Ikväll blire att vara hemma emot min vilja men har inge val eftersom jag är sjuk och vägrar bli mer sjuk så ring och va social med mig någon?! ;o Sen imorn runt 13tiden kommer ju smulans syster hit och efter de så blire att packa massa och fixa mig innan jag åker med mamma till stan ska möta erica på stan sen också, sen ska jag få pengar till en ny mascara imorn. Så blire tandläkarn och efter de ska mamma och jag ner på stan och äta innan jag sticker och möter erica. Sen blir jag där tills på fredag då vi drar ut till birsta och kollar på en jacka åt mig samt en vågtång och kanske nå små saker bara för att liksom :)

Ovido - Quiz & Flashcards