Alla inlägg under november 2008

Av annah - 30 november 2008 15:50









Har precis duschat och packat klart nurå,:) Sötnosen ringde förut då jag va i duschen också, trevligt! =) Iallafall så bestämde vi att jag,sötnosen och jocke ska till stan ikväll och gå på julskyltningen och umgås med folk oså :) Sen åker jag vidare med sötnosen hem till honom och sover där och åker med bussen hem klockan kvart i 8 på morgonen;o eftersom jag ska till tandläkarn 10 över 8 -.- Aja sånt man får ta, hör av er om ni ska på julskyltningen ikväll så kanske vi ses där!:) Men nu ska jag sminka mig och samt slänga på mig lite kläder tills vi ska äta och innan mamma skjutsar mig till bussen. Uppdaterar antingen då jag är hos sötnosen ikväll/inatt eller då jag har kommit hem imorn får se hur jag gör!


30/10 -08, 1månad med dig idag och jag hoppas att de blir många fler <33

Av annah - 30 november 2008 14:17








Dagens plus - 1 månad med min söt idag plus att jag sover med söt inatt <3

Dagens minus - de är fett halt & blött ute samt att jag fortfarande är sjuk.


Av annah - 30 november 2008 14:15














- 30/11 idag vilket betyder att det är en månad med min sötnos! <3

 Förut då jag hade bloggat så slog jag på ännu en film så idag har jag bara tagit de lugnt, städat och sett på film tror jag har sett på ungefär 5 - 7 filmer idag ;o Att jag orkar, jag som hatar att kolla på film då jag är själv! Känner mig lite bättre iallafall men inte så jätte men jag är inte hes längre och har inte lika ont i huvudet, tack och lov! Funderar på att sova ganska snart fast är inge trött så blir lite svårt. Imorn blire att hänga med till mormor och samt hämta min tunika förhoppningsvis efter att vi varit hos mormor annars får jag hämta den på kvällen innan jag åker till min sötnos. Men om jag har tur så kan mamma hämta den för jag känner verkligen inte för att åka till mormor imorn om jag känner mig så här -.- På måndag är jag ju även ledig för dom ska ha planeringsdag på förskolan =D men ska fortsätta va social på msn nu. Uppdaterar imorn.

Bjuder på en bild på de min sötnos fick av mig :) <3


Av annah - 30 november 2008 11:03









Vaknade nyss nurå, av att mamma kom in och väckte mig och sa att hon inte skulle till mormor idag men att pappa skulle skjutsa mig och hämta tunikan ändå. Så får se när jag orkar ta mig upp ur sängen och åka iväg.;p Jag som hade tänkt sova med min sötnos inatt också men de blir inget av det nu för jag har feber och är fortfarande sjuk plus att jag ska till tandläkarn runt halv 8 imorn ;o Men funderar på att åka till han lite tidigare istället, :) bättre än inget. Men får se hur det blir men ska snacka vidare med erica nu :)


30/10 -08, du är mitt allt <33

Av annah - 30 november 2008 01:27








Förut efter att jag hade bloggat så drog jag mig mot sängen och snackade med sötnosen som va på krogen men skulle ringa mig senare han va ganska så full men han sa ändå att han tycker om mig jävligt mycket typ 2-3gånger så de är lugnt för mig så länge han vet vem jag är och inte glömmer bort mig eller så ;p Ne men han skulle ringa mig då han skulle dra ifrån bk så får se om han lyckas komma ihåg de eller om han däckar ;p Men nu ska jag se på någon film innan jag somnar. 


30/10 -08, mina känslor för dig blir starkare för varje sekund som går <33

Av annah - 29 november 2008 19:56









Dagens plus -  städat och rent på rummet.

Dagens minus - förkyld och allmänt hängig.

Ring/smsa och va sociala ;o

Av annah - 29 november 2008 19:51









Förut efter att jag hade bloggat så drog jag mig mot sängen med datorn för att se på film. Efter de så hjälpte jag till att fixa i lägenheten julpynta och fixa i fönstrena osv :) Har inte hunnit så mycket idag snackade med erica ett tag förut idag sen har jag hängt in massa ny tvättat i garderoben som låg över nästan hela databordet igår då jag kom hem som jag inte orkade hänga in så de fick ligga i skinnfotöljen tills imorse då jag vaknade. Efter de försökte jag slänga i mig mat men var inte så hungrig så de blev inget av! Senare så hoppade jag ner i ett efterlängtat bad och bara låg :) Har precis sett klart på en film nu också, funderar på att krypa ner i sängen och ligga där ett tag sen om jag somnar eller inte får vi se men huvudvärken börjar komma tillbaka nu så -.- Btw alla telefonnummer är borta från min telefon sen den var på lagning så skriv era nummer på msn ;o

Knasbollens@hotmail.com


30/10 -08, med dig mår jag som bäst! <33

Av annah - 29 november 2008 12:12









Fan vad mycket saker som kan hänta över en natt medan man sover!

Jag vaknade nyss med världens hosta, fett ont i halsen och hes som ett as, skit kul! -.-

Igår
kväll efter att jag hade bloggat så skulle jag se på nån film som gick
på tv;n men så blev det ju inte eftersom mammas boxer hade pajat så hon
tog min istället och jag tänkte inte på att jag kunde kolla i tvrummet
istället så jag gick och la mig runt halv 1 tiden pga jag började få
ont i halsen. Så imorse då jag vaknade typ för 10minuter sen då så hade
jag knappt någon röst, hosta som fan och kan knappt svälja ;o Jag som
ska sova med min sötnos imorn kul om jag är sjuk då -.- Aja ska ta och
hämta täcket nu uppdaterar nåt senare.

 

30/10 -08, du är enormt betydelsefull för mig <33

Ovido - Quiz & Flashcards