Alla inlägg under december 2008

Av annah - 31 december 2008 15:00










Slänger upp en bild på hur håret ser ut ikväll, volym på luggen och massa krull i håret.

Av annah - 31 december 2008 13:28









Dagens plus - håret blev bra.

Dagens minus -  jag är fett opepp inför ikväll.

Av annah - 31 december 2008 13:11









Vet inte vare är för fel men jag är fett opepp på att fira nyår i år vet som sagt inte vare är för fel. Får väll hoppas på att de bara är tillfälligt annars vet jag inte hur kvällen kommer att sluta.  Vill inte vara hemma heller de är en sak som är säker men får la se. Känner mig trött och hängig känns som jag håller på att bli sjuk men de får jag inte bli eftersom jag ska till göteborg snart ;o men nu ska jag svara på smsen som jag fått av emma får väll se om hon vet vart de är fest ikväll :) Uppdaterar nåt senare.

Av annah - 31 december 2008 11:30










Igår slocknade jag runt halv 2 tiden skulle jag tro, var ju vaken sen halv nio dagen innan så. iallafall så har jag precis vaknat eller ja för typ 10minuter sen. Idag blire att springa upp och ner från tvättstugan så jag hinner få allt att torka innan jag ska iväg samt hitta kläder som jag ska ha med mig till erica så jag kan slänga på mig de innan vi ska ut senare :) Kommer dock nog inte hinna med någon outfit bild ikväll men får se hur de blir. Kanske hinner med att knäppa på hur jag ser ut då jag ska till erica men inte kvällens outfit, kommer nog slänga på mig nå jeans eller mjukisar medan jag ska åka dit sen blire ombyte och förfest där :) Men ska locka hela håret idag också ojoj mycket att göra håret tar ju ungefär 45 minuter så ;o Sen har pappa lovat att han ska följa med mig en bit till bussen ikväll pga de som var igår. :) Men ska hämta ett stort glas vatten nu med is, mums! Bjuder på en bild av dom saker som jag fixade imorse direkt då jag vaknade. Uppdaterar under dagen.


' peter du är heela mitt liv! <3

Av annah - 30 december 2008 23:34














Sen sist jag bloggade så har jag hunnit gjort ganska mycket fixade håret oså, fast luggen ville inte riktigt som jag ville idag men de gick till slut tummen upp! Iallafall så ropade mamma på mig idag då vi skulle göra våfflor så vände hon sig om för att kolla på mig så drog hon med sig all mjöl som hon hade mätt upp rakt ner på golvet så de blev fram med damsugarn vilket inte gick så bra så fick torka istället och sen vare dags att börja om igen xd Iallafall idag efter att jag hade ätit så fixade jag mig sen stack jag till bussen, tog den till sandra och då vi kom till henne så kollade vi på massa bilder som hon hade på datorn bla massa videor som jag har filmat på henne där hon pratar engelska osv, fett kul! Sen gick vi ut, mötte lite folk oså sen åkte jag också ner i snön två gånger under kvällens gång också men konstigt nog så va jag inte så blöt om fötterna eller rumpan som jag trodde jag skulle bli, fast fötterna var ändå iskall då jag skulle in men blev fort varm om mina små fötter, tummen upp för de! Iallafall så tog jag kvart över tio bussen hem väl i kvissle då jag skulle gå hem så kommer de någon vid bron som är kanske 22 - 25år som går bakom mig helt svart klädd och går efter mig närmare och närmare sen försvann han och sen var han tillbaka igen! Fett rädd, sen då jag kom hem så bokade jag tvättstugan så jag måste tvätta allt imorn runt 12 - 17 sen ikväll för ett tag sen ringde min sötnos så har precis snackat med honom ett tag han skulle ringa senare ikväll också :) <3 Men nu ska jag slå på en film och fixa ner lite filmer så jag har något att se under resan till göteborg eftersom jag trotts allt ska åka klockan 5 och de är ju ändå knappt någon vaken då så kan lika väl se på film, :) Uppdaterar inatt eller då jag vaknat.


' peter, jag älskar dig med hela mitt hjärta! <33

Av annah - 30 december 2008 15:50








Baslinne x2 by h&m.

Jeans by Lee.

Tröja by h&m.

Av annah - 30 december 2008 13:41










Dagens plus - ska ut med massa folk ikväll.

Dagens minus - måste skriva ned vad jag ska packa ner.

Av annah - 30 december 2008 13:03









Förut då jag hade bloggat så försökte jag somna om men lyckades verkligen inte så tog med mig täcke och la mig i soffan istället. Såg på tv till 11 ungefär sen blev det långpromenad med hunden, de va typ -5 grader ute, kändes som typ 10 ;o gick i typ 1 timme sen mötte jag mamma så hoppade jag in i bilen med henne så åkte vi hem. Nu har jag precis kommit in och ska slå på en film samt dricka mitt efterlängtade te, mums! Ikväll blire nog ut med sandra och nå fler, tummen upp!


' saknar dig sötnos du är mitt allt <33

Ovido - Quiz & Flashcards