Alla inlägg under juni 2008

Av annah - 30 juni 2008 18:11

Idag efter att jag hade bloggat så började jag fixa håret men de ville verkligen inte bli som jag ville ;o Fick nå fel va nära på att hoppa in i duschen och skölja ur allt och börja om igen men lyckades få till de lite bättre iallafall. Så bestämde mig för att de fick duga för hade inte sminkat mig eller nåt och hade inte mycket tid kvar heller ;o Så sminkade mig lite idag bara. Sen tog jag mig till bussen och tog den från njurunda vid 11.50 då jag kom till stan så missade jag precis bussen som gick så fick vänta på nästa som gick 11.45 sen mötte viktor mig och vi gick in till han och la oss i sängen och myste. Sen runt 14 tiden så skulle han ner på Divan och käka. Efter de gick vi upp till han igen och myste vidare. Sen tog jag bussen hem och hoppade av vid Kubal där jag blev hämtad av brorsan och åkte med han hem :] Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har fortfarande fett ont i ryggen ;s Ska tjata på mamma att köpa svart hårfärg innan onsdag så kan vi ta dom blonda slingorna senare =D Ska se på tv nu uppdaterar imorn.:]

 

19/6 -08 <33

Av annah - 30 juni 2008 09:57

Dagen; 

 Upp klockan 8.

Äta frukost.

Duscha&tvätta håret.

Fixa sminket&håret.

Ensam hemma.

Åka till Viktor.

Kommer hem runt 17tiden.

Uppdatera bloggen.

Av annah - 29 juni 2008 13:45

Känner för att uppdatera lite med två nya bilder som jag knäppte idag :]


Av annah - 29 juni 2008 13:29

A change in the weather.

-----------------


Idag vaknade jag runt halv 11 eller 11, kollade msn direkt och såg att viktor hade skrivit till mig för ungefär 20minuter sen. Idag skulle jag egentligen övningsköra men så blev det inte för jag hade så grymt ont i ryggen då jag vaknade imorse så idag blir det bara att ta det lugnt, ligger fortfarande i sängen med datorn i knät. Funderade på att knäppa lite bilder på mig förut men har så ont i ryggen att jag inte orkar sminka mig eller ens anstränga mig för att gå upp ur sängen. Just nu väntar jag på att brorsan ska komma med nudlar till mig =D Bara för jag är en så snäll lillasyster;) Snackade med pappa förut också om att fixa en biljett till gatufesten åt mig men vi kom senare på att de räcker om jag går på onsdag och lördag eftersom jag inte får anstränga ryggen så mycket. Men han lovade mig att fixa 3dagars nästa år istället, och att jag förmodligen ska få min ipod lite tidigare än i början av augusti. Sen ska mamma ringa till Nene i veckan också så vi kanske åker till dom efter gatufesten har varit =D Sen kommer min faster ner nåt i veckan också kanske.Men nu ska jag tjocka nudlar.Uppdaterar senare :] 


19/6 -08 <33

Av annah - 28 juni 2008 16:34

I can be a realy bad girl.

--------------------

              

Känner på mig att de blir ett lååångt inlägg idag, får se om ni orkar läsa allt ;)

Igår efter att jag hade bloggat så började jag packa väskan och lägga ner allt jag skulle ha med mig till erica. Sen hoppade jag in i duschen sen tog jag kycklingsallad och tog ett glas cola. Efter de kollade jag på klockan och de visade sig att jag hade 5 minuter på mig att byta om och hinna till bussen så fick verkligen skynda mig för att hinna men då jag kom till bussen så va den försenad så fick stå och vänta i 3 minuter ungefär. Då den kom så åkte jag med den till kvissle där jag senare hoppade på bussen till stan och köpte busskort också. Då jag kom till stan så hade precis bussen till erica åkt så fick vänta i 30 minuter på att nästa buss skulle komma, då jag kom till erica så gick vi på ica direkt och köpte glass.Sen drog vi upp till henne igen och tjockade medan vi såg på film. Efter de började vi fixa oss innan vi tog 20 bussen ner på stan för att möta lite folk. Sen tog vi bussen till granloholm eller ja nästan då. Sen råkade jag plinga för tidigt på bussen så fick skrika att vi plinga fel och vi satt längst bak så fick skrika ganska mycket;o  Sen efter att vi hade hoppat av så gick vi och mötte david, olle, majsen & några fler. Efter de gick vi tilbaka till stan för olle skulle möta Sabina där ett tag. Sen tog erica och jag alnö bussen för att åka och träffa claes eller tomas men ingen av dom va på alnö så vi åkte tillbaka men vi hade sällskap av christian och peter på bussen iallafall. Sen då vi kom till stan köpte vi strips och majsen, holmgren & ricke kom förbi och  berättade att david va på akuten för att han hade brutit benet. Så vi hoppade på sjukhuset-granloholm och tog den bussen till sjukhuset vi va där runt 23 tiden så jag fick fråga efter david och säga varför han hade kommit in oså, så dom sa att dom skulle säga till då dom visste nå mer sen kom hans mamma också och sa att vi kunde hänga med in om vi ville. Så de gjorde vi sen trodde vi att de gick nån buss runt halv 12 tillbaka så vi gick ut till den bussen då men det visade sig att de inte kom nån buss förens kvart i 1 och erica hade inte tillräckligt med pengar på busskortet så vi fick gå från sjukhuset genom bydalen & haga. Då vi kom till stan så ringde thomas och sa att han hade några som kunde skjutsa hem oss så vi slapp gå men thomas fick betala dom 200kr för de, tack thomas :D Då vi kom till erica tog jag bort sminket sen fixade vi nåt att äta oså, runt 3 tiden fixade vi oss för att sova, men vi somnade runt 4 tiden ungefär. Idag vaknade vi runt halv 2. Låg kvar till typ kvart i då gick vi upp och satte oss vid tv;n sen tog jag tre bussen från erica till stan, medan jag väntade på bussen så träffade jag micke också men han bara kollade mot mig och gav ett smile mot mig, sen på bussen smsade jag han och skrev här kollar vi utan att säga hej. Sen kom han och satte sig brevid mig han hade samma parfym som viktor hade förut också kände jag diesel alltså. Han skulle till dragon house och jobba till typ 8tiden ikväll. Då jag kom hem så satte jag mig vid datorn och viktor hade skrivit ett offline meddelande till mig. Så nu väntar jag på att han ska vakna så han kan svara. Han ville va med mig imorn men har fett ont i ryggen så måste ta de lugnt ett tag så kanske kan va med han i veckan nåt får se hur ryggen är. Kan ju knappt böja mig ner nu ;o Aja ska lägga mig i sängen och vila nu.

Bjuder på en bild nedanför hur jag såg ut igår, inte jätte bra bild men.

19/6 -08 <33

Av annah - 27 juni 2008 12:27

Idag fick jag gå upp fett tidigt eftersom jag skulle till vårdcentralen. Då jag kom dit så skulle jag in typ direkt och de gick sämst där kan jag lova. Dom snackade om att jag ska va hemma och ta de lugnt och vila ryggen så den blir bättre. Men tänker ändå dra till erica ikväll och sova där. Sen blire att va hemma och vila ryggen tills på onsdag för då äre GATUFESTEN =D hela dagen. Men då jag kom hem så satte jag mig ute i solen ett tag eftersom jag va ensam hemma med djuren. Ikväll kanske jag ska till viktor ett tag innan jag sticker till erica också. Men får se hur de blir, han skulle ju höra av sig då han visste om han kunde eller inte så. Aja uppdaterar senare.:]

 

19/6 -08 <33

Av annah - 26 juni 2008 23:26

Idag efter att jag hade bloggat så fixade jag mig och sprang till bussen för att jag inte skulle missa den, sen då jag kom till kvissle så gick jag till ica medans jag väntade på bussen. Sen hoppade jag på bussen och upptäckte att jag inte hade nån mp3 med mig, vilket sög totalt, så bussresan blev fett dryg, sen då jag kom till stan ringde jag erica och frågade vart hon va men hon satt redan på navet med jonte och nå fler då jag kom för hon hade tagit en tidigare buss dit. Så gick och satte mig där med dom och snackade tills våran buss kom, då hoppade vi på den och va även nån störd liten unge som satt bakom erica som typ satt och slog i sätet så vi höll på att garva sönder. Sen då vi hade hoppat av bussen så gick vi till erica och la in lite bilder på hennes datorn och efter de gjorde vi mat,:] Lite senare tog vi bussen ner på stan och va där och fixade 2 puder,1 mascara och ett läppglans.  Träffade majsen och hans kompis också.Sen satt erica och jag och snackade lite innan vi bestämde oss för att smsa majsen och fråga om han va i hamnen men han va vid hedbergska så vi gick dit sen tog vi bussen till erica. Sen efter de hämtade vi lite saker åt hennes mamma som hon ville ha, så tog vi bussen till södermalm istället. Lämnade sakerna där och sen fick erica pengar för att dra ner och köpa hårfärg. Men blev inte bara hårfärg blev typ chocklad,dricka & hårfärg. Sen drog vi till navet igen då vare bara fizk och fizk wannabeee där sen drog dom så vare bara jag och erica sen kom dom tillbaka sen kom jonte också. Sen tog jag kvart över nio bussen hem eftersom jag inte hade nån ork att va kvar för hade grymt ont i benen. I veckan blire iallafall gatufesten med erica på Onsdag på dagen och på kvällen sen sover jag där sen lär vi gå på dagen på torsdag också innan jag sticker hem sen ska jag gå med emma på Lördag eller nåt också. :] Imorn blire vårdcentralen klockan 11 också. Får se vad som säger där. Men vilket fall så sover jag hos erica imorn sen om jag måste ta de lugnt så är jag hemma och vilar ryggen tills på onsdag då de är GATUFESTEN!! Längtar fett mycket =D Aja sover hos erica imorn så blir bara en kort bloggning imorn och restenkommer på lördag.

19/6 -08 <33

Av annah - 26 juni 2008 11:14

 Jag tänker på dig hela tiden.

--------------------

Vaknade fett tidigt imorse de vill säga redan runt halv 11 ;o Har fett ont i ryggen så får knappt sova nåt på natten vilket jag har blivit fett less på nu. Men iallafall jag gick upp då och snackade med mamma och sa att jag måste få en tid på vårdcentralen så fort som möjligt för jag har inte haft så här ont förut i hela mitt liv. Så hon sa att hon skulle ringa men hon kom inte fram dit så gick hon ut med hunden istället så jag fick ringa så nu har jag en tid där imorn redan klockan 11 ;o Jag tänkte ju sova hos erica ikväll men isåfall måste jag gå upp klockan kvart i tio för att hinna ta bussen från erica och halv 11 bussen från stan till vårdcentralen och de tänker jag verkligen inte göra, men dom hade ingen annan tid. Så jag ska va med erica ikväll så sover jag där imorn om de är okej för henne :] Men nu ska jag lägga mig i soffan och vänta på att mamma kommer hem så hon får massera min rygg och hoppas på att jag får lite mindre ont. Står fan inte ut med de här snart :| Uppdaterar senare :]

 

19/6 -08 <33

Ovido - Quiz & Flashcards